• Ολική ποιότητα στην εκπαίδευση 

      Ιωαννίδου, Σοφία Χ. (2006-11-20)
      Τα ζητήματα αξιολόγησης της εκπαίδευσης απασχολούν έντονα σήμερα την κοινή γνώμη, τους συντελεστές του σχολείου, τους ερευνητές και τους υπευθύνους λήψης αποφάσεων για την εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα. Στη χώρα μας για ...
    • Ολική ποιότητα της τουριστικής εκπαίδευσης 

      Κορρέ - Νάτση, Ειρήνη (2003-12-01)
      Η παρούσα εργασία αποτελείται από τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει το κεφάλαιο 2 όπου παρέχονται βασικές γνώσεις για τις έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα το κεφάλαιο 2 ασχολείται με την ...
    • Ολική ποιότητα υπηρεσιών οδοντιατρικής περίθαλψης και μέτρηση ικανοποίησης 

      Αραπαντώνη, Ευγενία Λ. (2014-11-07)
      Στις μέρες μας παρατηρείται ένα πλήθος αλλαγών σε όλους τους τομείς του κοινωνικοοικονομικού γίγνεσθαι που όπως είναι φυσικό επηρεάζει και τα σύγχρονα συστήματα υγείας. Οι υπηρεσίες υγείας που καλούνται να καλύψουν τις ...
    • Ολοκλήρωση συστημάτων διαχείρισης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Goldair Handling SA 

      Χριστοδουλοπούλου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
      Η αναζήτηση της επιχειρηματικής τελειότητας από τις επιχειρήσεις στα πλαίσια του διεθνούς ανταγωνισμού αλλά και η ευρεία εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, περιβάλλοντος και υγιεινής και ασφάλειας εργασίας έχει ...
    • Ολοκλήρωση συστημάτων διοίκησης : κριτική επισκόπηση και νέα προσέγγιση 

      Πατσά, Χριστίνα - Μαρία Κ. (2011-12-14)
      Η ολοκλήρωση συστημάτων διοίκησης είναι ένα θέμα το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της ερευνητικής κοινότητας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το πεδίο εφαρμογής της, περιλαμβάνει κυρίως τα συστήματα διοίκησης ...
    • Ομαδικότητα στο εργασιακό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς 

      Λιναρίτης, Γεώργιος Σ. (2004-12-01)
      Στόχος της εν λόγω εργασίας, είναι να πραγματοποιηθεί μια εκτενής ανάλυση στο ρόλο και τη σημασία της Ομαδικότητας (Teamwork) στο επαγγελματικό περιβάλλον. Θεωρώντας την ως ένα από τα πλέον βασικά στοιχεία στα οποία πρέπει ...
    • Οργάνωση και διοίκηση χειρουργείου. 

      Μαρινάκη, Μυρτώ Καλλιόπη (2014-11-28)
      Η οργάνωση της λειτουργίας των χειρουργείων απαιτεί συστηματική προσπάθεια, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν άμεση επίδραση στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας αλλά και στη διαμόρφωση κατάλληλου και ελκυστικού ...
    • Οργανωσιακή κουλτούρα και αλλαγή 

      Τσίρου, Σταυρούλα Β. (2004-01-01)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της έννοιας και της λειτουργίας της οργανωσιακής κουλτούρας. Η έρευνα του συγκεκριμένου θέματος δεν περιορίζεται μόνο στην έρευνα και συλλογή πληροφοριών από την ...
    • Παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα : η περίπτωση του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης 

      Σαουλίδου, Αθανασία (2006-05-17)
      Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να εντοπίσει και να καταγράψει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα, ανιχνεύοντας παράλληλα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ελληνική δημόσια ...
    • Περιβαλλοντική επίδοση επιχειρήσεων μετά την εφαρμογή συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης 

      Θεοφανίδου, Κατερίνα (2008-09-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί καταρχήν να διευκρινίσει έννοιες όπως περιβαλλοντική διαχείριση, περιβαλλοντική επίδοση και μέτρηση και αξιολόγηση της περιβαλλοντικής επίδοσης. Κυρίως, όμως, προσπαθεί να συνδέσει ...
    • Πληροφοριακά συστήματα και ποιότητα: μελέτη περίπτωσης 

      Δασκαλάκη, Άννα Αθ. (2002-12-01)
      Στη σύγχρονη εποχή η κατοχή δεδομένων και πληροφοριών αναδεικνύεται σε καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας και επικράτησης σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Ταυτόχρονα, η διαχείριση δεδομένων και πληροφοριών αναγνωρίζεται ως ...
    • Πλοίο και περιβάλλον 

      Σταύρου, Σταύρος (2010-05-10)
      Η εργασία αυτή ρίχνει φως στη χαώδη και πολύπλοκη σχέση και στάση που έχει ένα πλοίο απέναντι στους διάφορους τομείς της θαλάσσιας ρύπανσης, στις διεθνείς συμβάσεις και ότι άλλο αφορά το περιβάλλον. Στο εισαγωγικό μέρος ...
    • Ποιότητα & διεθνή πρότυπα στις υπηρεσίες υγείας 

      Γκούμας, Νικόλαος Λ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
      Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της ραγδαίας μεταβολής του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, κράτη και διεθνείς οργανισμοί επιδιώκουν ολοένα και περισσότερο την εξασφάλιση συστημάτων παροχής ...
    • Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως. 

      Καρδάσης, Σταμάτιος Εμμ. (2001-12-01)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο χώρο της Νέας Οικονομίας. Παραθέτονται και αναλύονται συγκεκριμένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας «Ασυνήθιστες ...
    • Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών 

      Καλαμπούκας, Κωνσταντίνος Ζ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)
      Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ...
    • Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο. 

      Κοκκινίδης, Ησαϊας Κ. (2002-12-01)
      Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ...
    • Ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας 

      Μπαρπαλιά, Αικατερίνη Α. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
      Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τους στην αγορά. Η ύπαρξη διεθνών προτύπων και η δυνατότητα πιστοποίησης της ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών διευκόλυνε πολύ ...
    • Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν 

      Ιωάννου, Γεώργιος Χ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
      Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ...
    • Ποιότητα υπηρεσιών στον επισιτιστικό κλάδο: μελέτη περίπτωσης των καφέ στο Ηράκλειο Κρήτης 

      Μαυροκώστας, Εμμανουήλ Β. (2013-04-08)
      Η βιομηχανία της φιλοξενίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς παράγοντες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο επισιτιστικός κλάδος, ως αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού, αποτελεί βασική πηγή ...
    • Ποιότητα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα 

      Ανδριανόπουλος, Ευστάθιος - Δημοσθένης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
      Τα τελευταία χρόνια στον τομέα της υγείας όλα έχουν αλλάξει. Πάντα σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία, τον τρόπο διοίκησης των μονάδων υγείας, ο τρόπος εργασίας, οι εμπλεκόμενοι φορείς, πολίτες και επαγγελματίες ιατροί. Η ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»