Περίληψη
Τα ζητήματα αξιολόγησης της εκπαίδευσης απασχολούν έντονα σήμερα την κοινή γνώμη, τους συντελεστές του σχολείου, τους ερευνητές και τους υπευθύνους λήψης αποφάσεων για την εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα. Στη χώρα μας για μια μεγάλη χρονική περίοδο υπήρξε στασιμότητα στο χώρο της αξιολόγησης οφειλόμενη σε διάφορους λόγους. Σήμερα όμως είναι πλέον απαραίτητο να δοθεί ώθηση στην αξιολόγηση της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα σε εκείνες τις μορφές της που μπορούν να λειτουργήσουν, στις συνθήκες της χώρας μας, καλύτερα ως μέσα βελτίωσης και ανάπτυξης του σχολείου και των εκπαιδευτικών.