Ολική ποιότητα υπηρεσιών οδοντιατρικής περίθαλψης και μέτρηση ικανοποίησης
Total quality in dental practice and satisfaction measurement
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/6110/Arapantoni.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Master Thesis
Συγγραφέας
Αραπαντώνη, Ευγενία Λ.
Ημερομηνία
2014-11-07Επιβλέπων
Γιαννακόπουλος, ΔιονύσιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Οδοντιατρική περίθαλψη ; Δόντια -- Φροντίδα και υγιεινή ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Ικανοποίηση ασθενώνΠερίληψη
Στις μέρες μας παρατηρείται ένα πλήθος αλλαγών σε όλους τους τομείς του κοινωνικοοικονομικού γίγνεσθαι που όπως είναι φυσικό επηρεάζει και τα σύγχρονα συστήματα υγείας. Οι υπηρεσίες υγείας που καλούνται να καλύψουν τις ανάγκες υγείας κάθε κοινωνίας επιβάλλεται να εξελίσσονται συνεχώς και να επαναπροσδιορίζουν τους στόχους τους με κύρια προτεραιότητα τους την προαγωγή της υγείας και την πρόληψη μέσα από υπηρεσίες που στόχο έχουν την διασφάλιση της ποιότητας. Οι υπηρεσίες οδοντιατρικής περίθαλψης αποτελούν έναν από τους πλέον ευαίσθητους και απαιτητικούς χώρους και παρουσιάζουν μια ιδιάζουσα μορφή προσωπικών υπηρεσιών, ο αποδέκτης-χρήστης των οποίων αναμένει πολύ περισσότερο από ότι σε οποιαδήποτε άλλη προσωπική υπηρεσία. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία, επιχειρείται να αναλυθεί η έννοια της ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες οδοντιατρικής περίθαλψης καθώς και να ερευνηθεί μέσα από μέτρηση, η ικανοποίηση των ατόμων από τις υπηρεσίες που προσφέρει ο οδοντιατρικός κλάδος στην Ελλάδα.