Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1028-1047 από 1962
-
Εγχειρίδιο digital forensics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07) -
Εγχειρίδιο Μπλε Ομάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)Η εξέλιξη της τεχνολογίας μεγάλωνε ραγδαία και για αυτόν τον λόγο υπήρχε ραγδαία αύξηση των απειλών και των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο. Οι χρήστες με κακόβουλη πρόθεση, άρχισαν να χρησιμοποιούν εξελιγμένα εργαλεία και ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Εικονικό περιβάλλον μάθησης και εργασίας με την πλατφόρμα Microsoft Office 365
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης ενός οργανισμού μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης και εργασίας που προσφέρει η πλατφόρμα Microsoft Office 365. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο ... -
Εισαγωγή σε γλώσσα προγραμματισμού μέσω ψηφιακών διαδραστικών ιστοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Στην εποχή μας, που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς , οι νέοι πρέπει να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στα μελλοντικά τους σχέδια. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις ... -
Εκμάθηση μαθηματικών με βάση το παιχνίδι στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σε αυτή την διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα e-course για το μάθημα των μαθηματικών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου για την ενότητα των δεκαδικών αριθμών. Το εκπαιδευτικό μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκμετάλλευση κενών ασφαλείας και ανίχνευση δικτυακών επιθέσεων με χρήση κοινών εργαλείων
(2015-02-25)Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την τρωτότητα που εμφανίζουν τα πληροφοριακά συστήματα και τα πρωτόκολλα ασφαλείας που χρησιμοποιούν. Έχοντας κάνει ανάλυση των παραπάνω περιγράφονται αδυναμίες που υπάρχουν και ... -
Εκμετάλλευση της αδυναμίας Eternal Blue με τη χρήση της Python και αρχείων Resource
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Ο στόχος αυτής της εργασίας καθώς και ο τρόπος επίτευξης του αφορά το exploit που έγινε γνωστό το έτος 2017, “Eternal Blue”. Σε συνδυασμό με την γλώσσα προγραμματισμού Python και τα Resource files που χρησιμοποιεί το ... -
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών πάνω στη μεθοδολογία STEAM μέσω της χρήσης ενός e-learning περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Σκοπός λοιπόν της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εκπαιδευτούν εκπαιδευτικοί πάνω στη STEAM μεθοδολογία ώστε να αναπτύξουν πρώτα οι ίδιοι τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, τις οποίες αργότερα θα μεταλαμπαδεύσουν στους ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων : ανιχνεύοντας το πεδίο λαμβάνοντας υπόψη και τις σύγχρονες τεχνολογικές διαστάσεις
(2009-01-27)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δια βίου ηλεκτρονική μάθηση, τον σχεδιασμό προγραμμάτων τεχνολογικά υποστηριζόμενων για ενήλικες, το συμβόλαιο μάθησης και το εκπαιδευτικό σενάριο. Οι όροι ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων για το τμήμα προμηθειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σε ένα έντονα ψηφιοποιημένο και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα αξιοποιήσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους, με απώτερο στόχο την ενίσχυση του ανταγωνιστικού ... -
Εκπαίδευση εργαζομένων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης αξιοποιώντας τη θεωρία της απόδοσης : διερευνώντας τους παράγοντες που επηρεάζουν την μεταφορά της εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας
(2009-05-26)Η παρούσα εργασία διερευνά και ελέγχει σε εμπειρικό επίπεδο παράγοντες που σχετίζονται με τη μεταφορά της εκπαίδευσης στα πλαίσια προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο εργασίας. Η μεταφορά της εκπαίδευσης αναφέρεται ... -
Εκπαίδευση προσωπικού για ευαισθητοποίηση στην ασφάλεια πληροφοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναλύεται η σημαντικότητα της εκπαίδευσης του προσωπικού μιας εταιρείας/οργανισμού σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων. Στόχος της διπλωματικής είναι ... -
Εκπαίδευση στις επιχειρήσεις
(2011-07-05)Τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας - ΤΠΕ (Information and Communication Technologies - ICTs) και του Διαδικτύου αποτελούν έναν χώρο ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα ...