Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Γενικό Επιτελείο ; Προσομοίωση ; Λήψη απόφασης ; Unity ; SBL ; Ένοπλες δυνάμεις ; Διεύθυνση εκπαιδεύσεως ; Ηλεκτρονική μάθηση ; General problem solver ; Decision making process ; Distance learning ; Scenario-based learning ; Virtual class ; Virtual Learning Environment (VLE) ; e-Learning ; Αλληλεπίδραση ; Virtual realityΠερίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο μπορεί εκπαιδεύεται, βοηθώντας το να μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις σε ένα περιβάλλον μάχης. Για τις ανάγκες του σκοπού αυτού, αναπτύχθηκε ένα σενάριο εικονικής πραγματικότητας σε περιβάλλον Unity, αξιοποιώντας το μοντέλο βάσει σεναρίου μάθησης (Scenario-Based Learning, SBL), το οποίο προσφέρει στους εκπαιδευόμενους έναν πιο ενεργό ρόλο στη μάθηση και την ευκαιρία να αναπτύξουν και να εξασκήσουν δεξιότητες οι οποίες πηγάζουν από τον πραγματικό εργασιακό τους χώρο. Ερευνάται, λοιπόν, εάν τελικά η χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας στην - στρατιωτική - εκπαίδευση επιτυγχάνει να βελτιώσει όλους αυτούς τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητά του παραπάνω προσωπικού στη λήψη αποφάσεων σε πραγματικά περιβάλλοντα μάχης.