Browsing by Subject / Keyword "Virtual reality"
Now showing items 1-13 of 13
-
AR & VR application research for medical rehabilitation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Οι περισσότεροι τομείς των συμβατικών προγραμμάτων αποκατάστασης μαστίζονται από υψηλό κόστος, προβλήματα ζήτησης, δύσκολη πρόσβαση, χρονοβόρα και συνεχή επανάληψη που προκαλεί δυσανασχέτηση στους ασθενείς, με αποτέλεσμα ... -
Game-based learning in Second Life : building a serious game to develop global citizenship competence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Αλληλεπίδραση και μετάδοση πληροφορίας σε εικονικά μουσεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Σε αυτή τη διατριβή, ο ορισμός του εικονικού μουσείου διερευνάται μέσω βιβλιογραφικών μελετών και εξετάζει τη τρέχουσα κατάσταση των εικονικών μουσείων στο διαδίκτυο καθώς η κοινωνία κινείται μέσα στον ηλεκτρονικό κόσμο, ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Alice για την εκμάθηση αντικειμενοστραφή προγραμματισμού μέσω δημιουργίας μικρόκοσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-06)Στην εκπαιδευτική διαδικασία ανακύπτει συνεχώς η ανάγκη για την ανάπτυξη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών εργαλείων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Οι έρευνες αυτές έχουν στόχο να ανακαλύψουν τρόπους ... -
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Μια προσέγγιση πολυμέσων στη διάδοση, την επικοινωνία και την εκμετάλλευση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CH) είναι μια καθιερωμένη τάση παγκοσμίως. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η χρήση νέων και συνδυασμένων μέσων βελτιώνει ... -
Ο αρχαίος λιμένας της Κολώνας στην Αίγινα. Τρισδιάστατη απεικόνιση και εικονική ξενάγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Ο αρχαίος λιμένας της Αίγινας, που χρονολογείται την Αρχαϊκή Εποχή (6ος αιώνας π.Χ.) αποτελεί ένα μοναδικό μνημείο υψίστης σημασίας. Η ανάγκη προστασίας, συντήρησης και ανάδειξης είναι μεγάλη, καθώς ο αρχαιολογικός αυτός ... -
Συστήματα επικοινωνίας μικτής πραγματικότητας σε πραγματικό χρόνο
(2007-05-25)Πρωταρχικός στόχος αυτής της εργασίας είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός συστήματος Μικτής Πραγματικότητας. Για τον σκοπό αυτό αναλύεται πρώτα η Μικτή Πραγματικότητα ως ερευνητική περιοχή με αναφορές στα πρόσφατα επιστημονικά ... -
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ... -
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ... -
Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...