Εκπαίδευση στις επιχειρήσεις
Master Thesis
Συγγραφέας
Κυραγιάννη, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2011-07-05Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιχειρησιακή εκπαίδευση ; Επαγγελματική εκπαίδευση -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της ; Εκπαίδευση -- Τεχνολογία ; Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή ; Εκπαιδευτικά προγράμματα -- ΕυρώπηΠερίληψη
Τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας - ΤΠΕ (Information and Communication Technologies - ICTs) και του Διαδικτύου αποτελούν έναν χώρο μεγάλης συζήτησης και διερεύνησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στην προσπάθεια να προωθήσει την γενική πολιτική της σε θέματα που αφορούν την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση δίνει κατευθύνσεις και στόχους. Τα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης θα πρέπει να υποστηρίζουν την ενεργό συμμετοχή των χρηστών, την εμπλοκή αυτών σε αυθεντικές δραστηριότητες μάθησης που προάγουν την συνεργασία και την παροχή κατάλληλων εργαλείων διαλόγου που να διευκολύνουν την διαδικασία της μάθησης. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό τις κατευθύνσεις που δίνει η Ευρωπαϊκή ένωση για τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού θελήσαμε να διερευνήσουμε κατά πόσο η χρήση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management System – LMS) σε συνδυασμό με τη χρήση μιας υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης για την υλοποίηση εξ αποστάσεως μαθημάτων σχεδιασμένα βάση της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα σε σχέση με την εκπαίδευση με τον παραδοσιακό τρόπο. Καθώς επίσης πως αποτιμούν οι εκπαιδευόμενοι το περιβάλλον μάθησης του εξ αποστάσεως μαθήματος. Έτσι οργανώθηκε μια έρευνα με δείγμα 35 εκπαιδευόμενους κέντρου ελευθέρων σπουδών που προσφέρει τεχνολογική εκπαίδευση σε ενηλίκους. Αυτοί οι 35 μαθητές χωρίστηκαν σε 2 ομάδες, την ομάδα ελέγχου με 5 μαθητές και την πειραματική ομάδα με 30 μαθητές. H όλη έρευνα στηρίχθηκε στις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης Moodle και την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης WebEx (Cisco). Στην συνέχεια για την αποτίμηση του δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης χρησιμοποιήθηκε το COLLES - Constructivist On-Line Learning Environment Survey (Έρευνα σύγχρονου εποικοδομητικού μαθησιακού περιβάλλοντος) και συμπληρώθηκε από την πειραματική ομάδα πριν και μετά την ολοκλήρωση των εξ αποστάσεως μαθημάτων.
Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Αξιολόγηση ευχρηστίας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ μέσα σε αυθεντικό περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης ΑΜΕΑ
Ζήβελδης, Απόστολος (2011-06-30)Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση της διαδικασίας αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ και του Εικονικού Περιβάλλοντος Μάθησης στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευομένου (ΑΜΕΑ). ... -
ΤΠΕ και εκπαίδευση : αποτίμηση δεξιοτήτων
Γιομέλου, Χρυσάνθη (2011-07-01)Η ελληνική πολιτεία παρέχει σε κλάδους των εκπαιδευτικών τη δυνατότητα επιμόρφωσης στις νέες τεχνολογίες, με απώτερο στόχο την ενσωμάτωση και την αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ερευνήθηκαν αντίστοιχα προγράμματα ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Πανουτσόπουλος, Ηρακλής (2010-03-05)Αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού (commercial video game), στο πλαίσιο της ...