Τεχνολογικά υποστηριζόμενη κατάρτιση ατόμων με αναπηρίες
Master Thesis
Συγγραφέας
Ρίβιου, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2008-07-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εργασία -- Άτομα με ειδικές ανάγκες ; Επαγγελματική εκπαίδευση -- Άτομα με ειδικές ανάγκες ; Άτομα με ειδικές ικανότητες -- Εκπαίδευση ; Τεχνολογική εκπαίδευση ; Εκπαίδευση από απόστασηΠερίληψη
Στα πλαίσια της παρούσης ΜΔΕ γίνεται α) η μελέτη του μοντέλου η κατάρτισης του Έργου «eAccess: Developing web content supporting learning and training of disadvantaged user communities», το οποίο αντιμετωπίζει άμεσα αυτό το πρόβλημα, παρέχοντας εργαλεία και υπηρεσίες για την ανάπτυξη και το διαμοιρασμό Προσβάσιμου Ηλεκτρονικού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου και Μαθημάτων Ηλεκτρονικής Κατάρτισης, τα οποία μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά Περιβάλλοντα Ηλεκτρονικής Κατάρτισης, αξιοποιώντας τις Διεθνείς Προδιαγραφές Τεχνολογιών Η-Μάθησης και β) η αξιολόγησή του μοντέλου μέσω της σχεδίασης και εφαρμογής κατάλληλου πλαισίου αξιολόγησης των εργαλείων /υπηρεσιών που αναπτύχθηκαν στα πλαίσια του έργου για την κάλυψη των αναγκών των κατηγοριών χρηστών του έργου, οι οποίοι αποτελούν τους βασικούς συμμετέχοντες του κύκλου παραγωγής ενός προγράμματος η-κατάρτισης (Προμηθευτές Ηλεκτρονικού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου, Προμηθευτές Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Μαθημάτων και Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Η- Κατάρτισης) (ASK Research Unit, CERTH, 2006i), μέσω της οποίας μπορεί να επιβεβαιωθεί η εφικτότητα και αποτελεσματικότητα του μοντέλου και πιθανά η επέκταση της εφαρμογής του σε ανάλογες περιπτώσεις.