Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 79-98 από 134
-
Η εξέλιξη της αντίληψης της έννοιας του χώρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot. Η διδακτική μας παρέμβαση εφαρμόστηκε σε παιδιά προσχολικής ... -
Η μεθοδολογία Out of Eden Learn στην μουσειακή αγωγή στο νηπιαγωγείο, σε συνδυασμό με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαιδευτικής ρομποτικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Πριν μερικές δεκαετίες η επίσκεψη σε μουσεία και σε πολιτιστικούς χώρους ήταν αμιγώς συνυφασμένη με την φυσική παρουσία, αποκλείοντας ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων που για λόγους δυσκολίας πρόσβασης, δεν μπορούσαν να τους ... -
Η χρήση των διαδραστικών πινάκων στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη σχολική εκπαίδευση με τη χρήση του SMART Notebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία των διαδραστικών πινάκων (interactive whiteboard) έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Σχολικής Εκπαίδευσης αναδεικνύοντας τη μετάβαση από τον παραδοσιακό τρόπο ... -
Η χρήση των ψηφιακών μέσων στη μελέτη της κλασικής γραμματείας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (το παράδειγμα της διδασκαλίας του Σοφόκλειου Φιλοκτήτη στο Τμήμα Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α.)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-09)Το παρόν πόνημα αφορά σε μια θεωρητική αλλά και πρακτική προσέγγιση των τρόπων και των μέσων μιας ηλεκτρονικά υποβοηθούμενης μελέτης της κλασικής γραμματείας, στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εξετάζονται εδώ, τόσο ... -
Η χρήση ψηφιακών αλληλεπιδραστικών κοινωνικών ιστοριών για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Οι κοινωνικές ιστορίες αναπτύχθηκαν από την Carol Gray το 1991. Αυτό το εκπαιδευτικό εργαλείο έχει στόχο να βοηθήσει παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και από τότε συνεχώς ... -
Ηλεκτρονικό αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων
(2013-04-17)Οι εποχές αλλάζουν και στις μέρες μας ο έντυπος κόσμος αποτελεί, ως ένα βαθμό, το παρελθόν. Το μέλλον είναι μπροστά και έχει σχέση με τους υπολογιστές, το Internet και την πληροφορία σε ψηφιακή μορφή. Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες ... -
Καθολικός σχεδιασμός με σκοπό τη μάθηση και Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακού οδηγού και εργαλειοθήκης για τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-06)Οι αλλαγές στην προσέγγιση της μάθησης και οι ατομικές διαφορές υπαγορεύουν υψηλό βαθμό ευελιξίας ώστε όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν το κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης, υποστήριξης και εμπλοκής. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ... -
Καινοτόμα επιχειρηματικότητα και δημιουργία ψηφιακού νομίσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Ο κλάδος της έρευνας ανέκαθεν, αποτελούσε μία πτυχή της κοινωνίας άρρηκτα συνδεδεμένη με την πρόοδο και βελτίωση του βιοτικού της επιπέδου. Το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον σε συνδυασμό με την ανθρωποκεντρική φύση του, ... -
Κιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Η καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο ... -
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου. Η ... -
Μαθηματικά και αθλητισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στα μαθηματικά και τον αθλητισμό και στο πώς αυτή μπορεί ν’ αποτελέσει κίνητρο, ώστε ακόμα και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι ... -
Μαθησιακά αντικείμενα για τα μαθηματικά και οι QR κώδικες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Τα μαθηματικά, είναι ένα μάθημα που δυσκολεύει αρκετά την πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων. Η διδασκαλία του είναι πολλές φορές δύσκολη, λόγω την αρνητικής προκατάληψης των μαθητών ως προς το αντικείμενο αλλά και ως προς την ... -
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ... -
Μαθησιακός σχεδιασμός με τη χρήση του εργαλείου Cadmos
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Οι εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης, καλούνται να βελτιστοποιήσουν τα παραγόμενα εκπαιδευτικά σενάρια, δημιουργώντας άρτιες δραστηριότητες με κατάλληλα μαθησιακά αντικείμενα προκειμένου να ... -
Μέθοδος ανάλυσης και διαχείρισης ανάκαμψης από καταστροφή
(2012-10-02)Η παρούσα εργασία με τίτλο « Μέθοδος Ανάλυσης και Διαχείρισης Ανάκαμψης από Καταστροφή » μελετά τη δημιουργία μιας εφαρμογής. Η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε ως βοηθητικό εργαλείο στα πλαίσια της διδακτορικής διατριβής με ... -
Οδηγός βοήθειας για φοιτητές με απώλεια όρασης εισαγωγής τους στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)Ο σκοπός της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών με απώλεια όρασης σε θέματα που προκύπτουν κατά την εισαγωγή τους σε κάποιο τριτοβάθμιο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Η παρούσα εργασία σε θεωρητικό επίπεδο ... -
Οδηγός καλής πρακτικής του Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο καλύτερος τρόπος ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση είναι η αναγνώριση του εργαλειακού τους χαρακτήρα και όχι η ανακήρυξη τους σε διδακτικό στόχο. Η αξιοποίηση των ΚΜ3 Συστημάτων στρέφεται προς την υλοποίηση ... -
Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, στο οποίο συνδυάζονται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας με ένα παραδοσιακό επιτραπέζιο ... -
Παράγοντας την αλγοριθμική σκέψη με ανάπτυξη εφαρμογών με εκπαιδευτικά ρομπότ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την εργασία αυτή επιδιώκεται η παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκμάθηση προγραμματισμού και την πρόσκτηση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης. Το σενάριο υλοποιείται με τη χρήση του λογισμικού «Robot Virtual ... -
Παρακολούθηση, καταγραφή, ανάλυση και τεκμηρίωση καλών πρακτικών σε σχολεία που αξιοποιούν την μέθοδο 1-1 ipad στην τάξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μελέτης που υλοποιήθηκε με σκοπό την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση καλών πρακτικών της προσέγγισης «1-1 iPad» σε σχολεία που τη χρησιμοποιούν, ...