Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
Learning design and implementation of a digital course with augmented reality elements for karting
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/16195/Kottaridi_MHM2112.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση ; Μαθησιακός σχεδιασμός ; e-Learning ; Επαυξημένη πραγματικότητα ; KartΠερίληψη
Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς κανόνες που τόσο οι αγωνιζόμενοι karting όσο και ο σχεδιασμός του μονοθέσιου τους, οφείλουν να ακολουθούν πιστά. Ο ίδιος ο οργανισμός της FIA έχει δημοσιεύσει μια σειρά από ηλεκτρονικά μαθήματα για την εκμάθηση κάποιων βασικών εννοιών και κανονισμών του αγωνίσματος, ωστόσο δεν έχει εντοπιστεί η παρουσία κάποιου ολοκληρωμένου ψηφιακού μαθήματος γύρω από τις τεχνικές οδήγησης karting και άλλων γενικών χαρακτηριστικών που αφορούν το άθλημα του karting. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην
κάλυψη αυτού του κενού, αξιοποιώντας σύγχρονες συνεργατικές στρατηγικές μάθησης που υποστηρίζονται από υπολογιστή στον μαθησιακό σχεδιασμό, ο οποίος ολοκληρώθηκε μέσω του περιβάλλοντος του CADMOS. Συνδυαστικά με τα παραπάνω, στο ψηφιακό μάθημα προστέθηκαν στοιχεία επαυξημένης
πραγματικότητας στην διαδικασία της μάθησης με σκοπό να ενεργοποιηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για να συμμετέχουν πιο ενεργά και να προσφέρει μια ελκυστική διάσταση στο μάθημα. Στην εργασία θα παρουσιαστεί αναλυτικά η ερευνητική διαδικασία, από την συλλογή στοιχειών, των ερωτηματολογίων που χρησιμοποιήθηκαν, την ανάλυση των δεδομένων αποτελεσμάτων έως και την συζήτηση των ευρημάτων. Στο τέλος, ακολουθεί μια ανασκόπηση όσων μελετήθηκαν με σκοπό την αξιολόγηση και προτάσεις για περαιτέρω μελέτη.