Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 19-38 από 134
-
Ανάπτυξη μεθόδου εκτίμησης της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε η ανάπτυξη μιας μεθόδου για την εκτίμηση της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων με τη χρήση τεχνολογίας. Βασικός στόχος της ... -
Ανάπτυξη μοντέλου εργαστηρίου/κέντρου σχεδιαστικής σκέψης για την επιχειρηματικότητα & την καινοτομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην εποχή της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης και της αυξανόμενης παγκοσμιοποίησης, η ανάγκη για επιχειρηματικότητα και καινοτομία ποτέ δεν ήταν τόσο επιτακτική. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ... -
Ανάπτυξη οδηγού εκμάθησης της πλακέτας Intel Galileo
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται ολοένα και πιο γρήγορα στην καθημερινή ζωή, απαιτείται και η γνώση και η εκμάθηση αυτών των τεχνολογιών. Κάτι τέτοιο θα έχει όφελος και στην κατάλληλη χρήση τους αλλά κυρίως ... -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης δεξιοτήτων εργαζομένων
(2013-02-25)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης δεξιοτήτων των εργαζομένων μιας εταιρίας με βάση τα επαγγελματικά περιγράμματα, όπως αυτά ορίζονται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και ... -
Ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από τη σχεδίαση παιχνιδιών με φυσική αλληλεπίδραση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-30)Τα τελευταία αποτελέσματα της Έκθεσης Αποτελεσμάτων του Διεθνούς Προγράμματος PISA 2015 για την Αξιολόγηση των Μαθητών στην Ελλάδα δείχνουν ένα έλλειμμα στην ικανότητα των μαθητών στη μαθηματική σκέψη με πυρήνα την επίλυση ... -
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ... -
Ανάπτυξη υπολογιστικού συστατικού (moodle) για σύστημα τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σημερινή εποχή οι μαθητές αναζητούν την γνώση μέσα από ένα εύχρηστο, πάντα ενημερωμένο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο περιβάλλον η-εκπαίδευσης. Μέσα από ένα μεγάλο σύνολο επιλογών ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS) ... -
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση διαδραστικού υλικού για την επιμόρφωση της διερευνητικής μάθησης στις φυσικές επιστήμες σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Tutorial για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη δόμηση σεναρίων διερευνητικής μάθησης, για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. -
Αξιολόγηση ευχρηστίας και διδακτικής μεθοδολογίας e-learning προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-04)Η έλευση της κοινωνίας της γνώσης δημιουργεί νέα δεδομένα για τη μάθηση : η παγκόσμια ψηφιακή οικονομία απαιτεί ένα ευέλικτο εργατικό δυναμικό, που ενημερώνεται διαρκώς για τη νέα γνώση, που παράγεται με γρήγορους ρυθμούς. ... -
Αξιολόγηση παιχνιδιών φυσικής αλληλεπίδρασης με τη χρήση της κάμερας Kinect στην τρίτη τάξη δημοτικού για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Αγγλικών. Μελέτες περίπτωσης σε δύο σχολεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Τα τελευταία χρόνια διαδραματίζονται αλματώδεις εξελίξεις στην εκπαίδευση. Ήδη από τις αρχές του 21ου αιώνα παρατηρείται έντονη συζήτηση γύρω από τις αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν στα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ... -
Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού
(2014-11-19)Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών ... -
Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ... -
Αξιοποίηση του Moodle και της τεχνικής παιχνίδι ρόλων στην εκπαίδευση τραπεζικών υπαλλήλων σε θέματα διαχείρισης κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση των τεχνολογιών του διαδικτύου για την εκπαίδευση εργαζομένων αποτελεί ένα καινοτόμο μέσο διδασκαλίας. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε μια πρόταση αξιοποίησης του Moodle για την εκπαίδευση υπαλλήλων ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Alice για την εκμάθηση αντικειμενοστραφή προγραμματισμού μέσω δημιουργίας μικρόκοσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-06)Στην εκπαιδευτική διαδικασία ανακύπτει συνεχώς η ανάγκη για την ανάπτυξη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών εργαλείων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Οι έρευνες αυτές έχουν στόχο να ανακαλύψουν τρόπους ... -
Αξιοποίηση του επιχειρησιακού παιχνιδιού προσομοίωσης (business simulation game) "GoVenture CEO" για τον εμπλουτισμό της μεθοδολογίας αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών στην επιχειρηματική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η Επιχειρηματικότητα είναι μία απαραίτητη ικανότητα με πολλαπλά οφέλη στην ατομική, κοινωνική, οικονομική και εργασιακή πτυχή κάθε χώρας. Περιλαμβάνει διάφορες έννοιες, όπως τη δημιουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης, την ... -
Αξιοποίηση του περιβάλλοντος App Inventor για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά ζητήματα που συνδέονται με το εκπαιδευτικό πλαίσιο της διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εντοπίζει τις δυσκολίες των μαθητών κατά την εκμάθηση. Στη ... -
Αξιοποίηση ΤΠΕ για την καλλιέργεια του λεξιλογίου και της κριτικής σκέψης σε παλιννοστούντες μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η ένταξη των παλιννοστούντων μαθητών στην ελληνική εκπαίδευση υπήρξε ένα εγχείρημα που παλινδρόμησε ανάμεσα σε πολλές πολιτικές και πρακτικές, επιφέροντας μικρές αλλαγές και βελτιώσεις στην επιτυχή σχολική εκπαίδευση των ... -
Αξιοποίηση των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου CADMOS : δημιουργία αποθετηρίου σχεδίων μαθήματος & πρόταση για ενσωμάτωση σχεδίων μαθήματος στο περιβάλλον μαθησιακού σχεδιασμού ILDE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται μια επέκταση της αξιοποίησης των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS ... -
Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει μία εναλλακτική προσέγγιση υλοποιήσεως του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn (OOEL), αποκλειστικώς μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Η υπό εξέταση εκπαιδευτική ...