Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση ; Moodle ; Ψηφιακά comic ; Γνωστικά αντικείμεναΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων. Αφού διευκρινιστεί ο σκοπός και η δομή της παρούσας διπλωματικής εργασίας, πραγματοποιείται μια έρευνα για τον ρόλο των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση καθώς και για τη χρήση των ψηφιακών comic με παραδείγματα χρήσης τους και με αναφορές στα οφέλη που παρουσιάζουν στη μαθησιακή διαδικασία. Στη συνέχεια πραγματοποιείται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του πρότυπου ηλεκτρονικού μαθήματος με εμφωλευμένες δραστηριότητες δημιουργίας ψηφιακών comic, ξεκινώντας με αναφορές στην αναπτυξιακή έρευνα και στη μελέτη περίπτωσης, συνεχίζοντας με δύο πίνακες ανάλυσης και εφαρμογής του ηλεκτρονικού μαθήματος και ολοκληρώνοντας με τη τεκμηρίωση της επιλεχθείσας διδακτικής προσέγγισης. Παρακάτω με τη μορφή εικόνων παραθέτονται οδηγίες προσθήκης εκπαιδευτικού και αλληλεπιδραστικού υλικού στους εκπαιδευτικούς και αιτιολογείται η καινοτομία του παρόντος ηλεκτρονικού μαθήματος. Τέλος μέσω της ευρετικής αξιολόγησης, εκπαιδευτικοί αξιολογούν το παρόν ηλεκτρονικό μάθημα και εξάγονται τα σχετικά συμπεράσματα. Η παρούσα διπλωματική ολοκληρώνεται με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.