Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 23-42 από 122
-
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ... -
Εφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός ... -
Εφαρμογή της DCSYM συστημικής μεθοδολογίας και οι ψηφιακές δράσεις marketing σε πραγματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα social media και τις σύγχρονες τεχνολογίες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων. Έτσι λοιπόν, η ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ... -
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19) -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
(2008-02-08)To χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από ... -
Η καινοτομία υπό το πρίσμα της λογικής των υπηρεσιών - Services Dominant Logic (SDL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-16)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη μιας σύγχρονης αντίληψη του τομέα των υπηρεσιών με μια ενοποιημένη κατανόηση ως προς τα προϊόντα και τη φύση των οργανισμών, των αγορών και της κοινωνίας. Η βασική της πρόταση ... -
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ... -
Η κατανάλωση πολυτελών αγαθών σε περιβάλλον κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στη σημερινή εποχή, η κοινωνία μαστίζεται από οικονομική κρίση, η οποία κλείνει περίπου μια δεκαετία ύπαρξης, Η οικονομική αυτή κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής των καταναλωτών καθώς και τις περισσότερες ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η οικογενειακή επιχειρηματικότητα και το ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται οι έννοιες της οικογενειακής επιχειρηματικότητας και του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και η εξέλιξη μιας φυσικής οικογενειακής επιχείρησης σε ηλεκτρονική. Η επιχειρηματικότητα ... -
Η ποιότητα των σχέσεων στο μάρκετινγκ και η αντίληψη για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας: η περίπτωση του κλάδου ασφαλιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Με τις αγορές να ωριμάζουν και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο εξερευνούν τρόπους για να αυξήσουν τους δείκτες διατηρησιμότητας των πελατών τους. Αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση ενός ... -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ... -
Η σύγχρονη επιχειρηματική πρωτοβουλία: η περίπτωση της πράσινης επιχειρηματικότητας
(2013-01-23)Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι να συνθέσει και να παρουσιάσει τη νέα τάση των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια η οποία δεν είναι άλλη από το πράσινο «επιχειρείν». Η εργασία αυτή χωρίς να ... -
Ηλεκτρονικό βιβλίο: μελέτη περίπτωσης
(2014-03-18)Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι, στην ραγδαία αναπτυσσόμενη επιστημονικά και τεχνολογικά κοινωνία και οικονομία του εικοστού πρώτου αιώνα, το παρόν και το μέλλον των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών εκτυλίσσεται όχι ... -
Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship ... -
Κοινωνικό marketing και ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Δεκαετίες πριν, με την εμφάνιση της τηλεόρασης και των διαφημίσεων, αλλά κυρίως τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξάπλωση ...