Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
Master Thesis
Συγγραφέας
Διονυσόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Ημερομηνία
2010-06-21Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Φυσικό αέριοΠερίληψη
Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” και “αδυναμίες” της εταιρείας καθώς και οι “ευκαιρίες” και “απειλές” του γενικότερου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, γίνεται συγκεκριμένη πρόταση στρατηγικής και αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η πρόταση αυτή θα μπορέσει να υποστηριχθεί από το marketing. Για να υπάρχει μια σαφής εικόνα της εταιρείας στο κεφάλαιο της εισαγωγής αναφέρονται τα βασικά πληροφοριακά στοιχεία της ΕΠΑ Αττικής.