Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας
Customer satisfaction experience metrics in life insurance
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Ικανοποίηση πελάτη ; Εμπειρία ; Ασφάλεια ; Έρευνα ; Insurance ; Research ; CRMΠερίληψη
Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship Management” (CRM), το σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. Αναφέρει τις εφαρμογές του, τα οφέλη του, τους παράγοντες αποτυχίας του, το πώς βοηθάει στην λειτουργία της επιχείρησης και τους λόγους για τους οποίους το σύστημα CRM θα πρέπει να εφαρμοστεί σε μια επιχείρηση.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην ικανοποίηση του πελάτη. Αναλύει την έννοια του πελάτη, την εξυπηρέτηση των πελατών, τις βασικές τους ανάγκες και καθορίζει την έννοια της ικανοποίησης των πελατών.
Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εμπειρία του πελάτη, στην συμπεριφορά των καταναλωτών και στην μέτρηση της εμπειρίας των καταναλωτών.
Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας και το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα αυτής.