Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Σάμψων, Δημήτριος"
Αποτελέσματα 18-37 από 63
-
Αξιοποίηση της τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση: δημιουργία ενός επιχειρηματικού μοντέλου για την ενσωμάτωση ηλεκτρονικής μάθησης στις επιχειρησιακές δομές
(2014-04-29)Η ανάπτυξη του επιχειρησιακού e-learning συμβαδίζει με την ανάγκη των επιχειρήσεων για διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας τους μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού τους. Ωστόσο, η υλοποίηση ενός έργου ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού "Γλώσσα Ε' και ΣΤ' Δημοτικού" για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2013-05-14)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να προτείνει στους εκπαιδευτικούς τρία πρότυπα εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την εφαρμογή του εργαλείου SELFIE στον προσδιορισμό της ψηφιακής ικανότητας μίας σχολικής μονάδας και την υποστήριξη κατάρτισης ενός σχετικού Σχεδίου ... -
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ... -
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Τα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). ... -
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών για την υποστήριξη, της εκπαίδευσης και της φροντίδας παιδιών στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα βιβλιογραφική επισκόπηση εξετάζει τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας σε δομές ημερήσιας αγωγής και φροντίδας. Πιο συγκεκριμένα, ο σκοπός της ... -
Έξυπνη πόλη και έξυπνη συμμετοχικότητα. Ο μετασχηματισμός των Κυκλάδων σε έξυπνο νησιωτικό σύμπλεγμα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να διαπιστώσει τα εξής ερευνητικά ερωτήματα: κατά πόσο τα ελληνικά νησιά είναι έτοιμα να κάνουν τη μεταστροφή προς το μοντέλο της «έξυπνης πόλης», αν η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει θέσει ... -
Έρευνα για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19: βαθμός ετοιμότητας εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταγραφή των απόψεων, των γνώσεων και των βασικών δεξιοτήτων τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων, υπό την πίεση της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19, προκάλεσε μεγάλη αναταραχή στον εκπαιδευτικό χώρο. Η εξ αποστάσεως ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της "αντεστραμμένης" τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «αντεστραμμένης» τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου και συγκεκριμένα σε μαθητές Ε’ ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «ανεστραμμένης τάξης» στο μάθημα της ιστορίας με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία είναι μια έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της « ανεστραμμένης τάξης» σε συνδυασμό με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στο μάθημα της ιστορίας του Δημοτικού ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα ... -
Έρευνα δράσης για την μελέτη της συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων σε συνθήκες αναγκαστικής εξ' αποστάσεως διδασκαλίας λόγω πανδημίας COVID-19 στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Αγωγής στην Δ' Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σε παγκόσμια κλίμακα, η κοινωνία μας έχει επείγουσα ανάγκη από ανθρώπους που συνεργαζόμενοι είναι ικανοί να λύνουν περίπλοκα προβλήματα στην επιστήμη, τη τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEΜ) και είναι έτοιμοι ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια αναγκαιότητα στα πλαίσια των σημερινών πολυπολιτισμικών κοινωνιών. Η πολιτισμική καταγωγή και τα χαρακτηριστικά του ατόμου επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις εκπαιδευτικές συνήθειές του ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός μαζικών και ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (MOOCS) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές των διαδικτυακών παιχνιδιών μαζικού πλήθους παικτών (MMOGS)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) συνιστούν ένα πρόσφατο φαινόμενο παροχής Ηλεκτρονικής Μάθησης και χαρακτηρίζονται από την επεκτασιμότητα και την ανοικτή πρόσβαση (αρχές που επιχειρεί να εκπληρώσει σε ένα βαθμό ... -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό λογισμικό ΙΣΤΟΠΟΛΙΣ για τη διδασκαλία της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα της εκπαίδευσης, τόσο της υποχρεωτικής (Α΄θμιας και Β΄θμιας) όσο και της προαιρετικής (Ενιαίο Λύκειο, Τ.Ε.Ε.), σε επίπεδο εθνικό ... -
Εφαρμογή του gamification στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των κινήτρων των μαθητών κατά την εφαρμογή του gamification. Το gamification συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τη δυναμική και την αισθητική του, ... -
Η αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο σε δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων, ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης και Μακιγιάζ»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποτελεί μια έρευνα δράσης για τη μελέτη της αξιοποίησης εκπαιδευτικών βίντεο σε δομές ενηλίκων και συγκεκριμένα σε Δημόσια ΙΕΚ (Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης) ειδικότητας ...