Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 60-76 από 76
-
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική ... -
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANK
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία ... -
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
(2003-12-01)Η εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και ... -
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ... -
Σύνοψη μεταμοντερνισμού: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή.
(2002-12-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί μία ουσιαστική προσέγγιση στη φιλοσοφία του μεταμοντερνισμού και στην επιρροή της στους ποικίλους τομείς δράσης της κοινωνίας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία ... -
Σύσταση προμελέτης σκοπιμότητας ενός coworking space στην πόλη της ΑΘήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-20) -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Τακτικές μάρκετινγκ του ελληνικού τραπεζικού κλάδου πιστωτικών καρτών εν μέσω οικονομικής κρίσης: Συγκριτική μελέτη περίπτωσης ελληνικών τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η χρηματοοικονομική κρίση των τελευταίων ετών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας. Τεράστιες είναι οι διαστάσεις που έχει λάβει κρίση ειδικότερα στην χώρα μας με ιδιαίτερα οδυνηρές ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου
(2009-12-22)Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην εξέταση του φαινομένου αλλαγής δεδομένων στη μουσική βιομηχανία λόγω της εμφάνισης νέων τεχνολογιών. Οι νέες τεχνολογίες στη συμπίεση αρχείων ήχου, έφεραν στο προσκήνιο νέους τρόπους διανομής ... -
Το στρατηγικό management των τουριστικών γραφείων και η ελληνική πραγματικότητα.
(2002-12-01)Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις, είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες, μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που μεταβάλλονται ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...