Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 25-44 από 226
-
Ανάπτυξη στρατηγικών και στρατηγικό μάνατζμεντ για τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-23)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει περίπτωση φαρμακοβιομηχανίας στην ελληνική αγορά. Η περίπτωση της υπό εξέταση εταιρείας θα αναλυθεί στο θεωρητικό πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται ... -
Ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών : μελέτες περιπτώσεων ελληνικών εταιρειών
(2008-01-15)Η εργασία αναπτύσσει την έννοια του Ανασχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών (BPR) σε ελληνικές επιχειρήσεις τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και με την παρουσίαση πραγματικών παραδειγμάτων έργων Ανασχεδιασμού σε ελληνικές ... -
Ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών στον τραπεζικό τομέα : λειτουργικός ανασχεδιασμός - η διαδικασία ένταξης πελατών στην διαδικτυακή τραπεζική της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας
(2007-05-04)Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει αλλάξει αναμφισβήτητα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις την τελευταία δεκαετία. Ο Ανασχεδιασμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών (Business Process Reengineering) αποτελεί μια ... -
Ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών: η μελέτη ανασχεδιασμού της διαδικασίας των κρατήσεων του τμήματος Front Office του ξενοδοχείου Philoxenia
(2005-12-16)Ο ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών εμφανίσθηκε στη διεθνή βιβλιογραφία στις αρχές του 1990, ως απάντηση στις αυξημένες απαιτήσεις και στη διαρκή αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ο ανασχεδιασμός συνεπάγεται ... -
Ανταγωνιστική στρατηγική με την υποστήριξη της διοίκησης ολικής ποιότητας
(2009-11-11)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια μελέτης της ανταγωνιστικής στρατηγικής με την υποστήριξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εργασία διαμορφώνεται σε δυο ενότητες. Η πρώτη είναι η θεωρητική ενότητα όπου γίνεται ... -
Από τη θεωρία των πόρων και ικανοτήτων στις δυναμικές ικανότητες
(2008-09-08)Οι μελετητές του χώρου της Διοίκησης των Επιχειρήσεων, προσπαθούν διαρκώς να περιγράψουν ένα εννοιολογικό πλαίσιο, το οποίο να μπορεί να δώσει απάντηση στην ερώτηση: «Πως μπορεί μια επιχείρηση, να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό ... -
Αποτελεσματική διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων. Μελέτη περίπτωσης των Εκδόσεων Ψυχογιός Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων, καθώς και η αξιολόγηση των δυνατών και αδύναμων σημείων ... -
Αποτύπωση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές διοίκησης ολικής ποιότητας
(2011-10-24)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας αυτοκινήτων. ... -
Δείκτες αποτίμησης της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μέσα στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης μιας σειράς δεικτών ποιότητας (Key Quality Indicators), μέσω της εφαρμογής της μεθοδολογίας Διαχείρισης Κινδύνου Ποιότητας, στο πεδίο των ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ... -
Δημιουργία και αξιοποίηση αποθηκών πληροφοριών (data warehouses) για την υποστήριξη λήψης διοικητικών αποφάσεων
(2009-06-30)Στη μάχη της αγοράς, ένας από τους σημαντικότερους τομείς της πληροφορικής που υποστηρίζει τις επιχειρήσεις είναι τα ολοκληρωμένα συστήματα επιχειρησιακών πόρων (συστήματα ERP- Enterprise Resource Planning) που παρέχουν ... -
Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet. ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Μελέτη περίπτωσης εστιατορίου με τρόφιμα χωρίς γλουτένη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία στη διοίκηση των επιχειρήσεων αποτελεί το στρατηγικό μάνατζμεντ, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. Τα τελευταία ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής λήψης αποφάσεων / Μελέτη περίπτωσης αθλητικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11) -
Διαμόρφωση στρατηγικής μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων: η περίπτωση μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή του Ναυπλίου
(2012-10-08)Το πολυτάραχο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις, καθιστά απαραίτητη την ύπαρξη ενός στρατηγικού εργαλείου μέσω του οποίου καθορίζεται η μακροπρόθεσμη επίδοση κάθε επιχείρησης. Το εργαλείο αυτό ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής νεοϊδρυθείσας επιχείρησης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-04)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνονται οι απαραίτητες θεωρητικές αναφορές για την όσο το δυνατό καλύτερη κατανόηση του θέματος που θα οδηγήσει στη επίλυση της μελέτης περίπτωσης ... -
Διαμόρφωση της στρατηγικής των επιχειρήσεων μέσω της συστημικής προσέγγισης
(2011-01-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διαμόρφωση της στρατηγικής μίας επιχείρησης, χρησιμοποιώντας τη συστημική προσέγγιση. Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκε ένα λογισμικό που επιτρέπει στο χρήστη να μελετά μία ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ
(2011-11-30)Η εξέλιξη της κοινωνίας της πληροφορίας και ειδικότερα του διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην πορεία όλων των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή να συναλλάσσεται και ... -
Διαχείριση τμήματος food and beverage (F&B) στο Capsis Hotel
(2011-12-07)Η Ελλάδα είναι μια χώρα υποδοχής τουριστών και η οικονομία της στηρίζεται στον τουρισμό που θεωρείται ως η βαριά της βιομηχανία. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον είναι φυσιολογικό να υπάρχει πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων που ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας βάση για τη χάραξη της στρατηγικής των επιχειρήσεων : μελέτη ελληνικής επιχείρησης
(2008-11-04)Μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να εξεταστεί ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και οι αρχές της, στην επιτυχή διαμόρφωση της στρατηγικής μιας ...