Διαχείριση τμήματος food and beverage (F&B) στο Capsis Hotel
Master Thesis
Συγγραφέας
Βλαχοπιώτης, Αθανάσιος Γ.
Ημερομηνία
2011-12-07Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Ξενοδοχεία -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος ; Ποτά ; Τροφή -- Διοίκηση και οργάνωση ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Η Ελλάδα είναι μια χώρα υποδοχής τουριστών και η οικονομία της στηρίζεται στον τουρισμό που θεωρείται ως η βαριά της βιομηχανία. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον είναι φυσιολογικό να υπάρχει πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων που διεκδικούν μερίδιο από την τουριστική αγορά. Πλέον ανταγωνισμός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δεν αφορά μονάχα το επίπεδο των τιμών, αλλά κυρίως το επίπεδο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη της εξελίξεις με την παγκόσμια οικονομική ύφεση, έγινε μελέτη της περίπτωσης του ξενοδοχείου Capsis στην Θεσσαλονίκη. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι η ανάλυση του προϊόντος του συγκεκριμένου ξενοδοχείου, ο εντοπισμός δυνάμεων και αδυναμιών και η υποβολή προτάσεων με στόχο την κάλυψη των αδυναμιών και την προώθηση των δυνάμεων του. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη το οικονομικό περιβάλλον που βρίσκεται η επιχείρηση και με βασικό κριτήριο ο πελάτης να παίρνει αξία μέσω της κατανάλωσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας διατυπώνονται προτάσεις με τις οποίες το ξενοδοχείο μπορεί να διευρύνει τις πωλήσεις του. Από την συνολική ανάλυση της λειτουργίας του ξενοδοχείου, την έρευνα για το F&B Management του σήμερα και την εφαρμογή του, καθώς και τις προτάσεις που παρουσιάζονται στη συνέχεια αναλυτικά εξήχθησαν σημαντικά αποτελέσματα. Συμπεράναμε ότι η σωστή λειτουργία των επισιτιστικών τμημάτων εντός ξενοδοχείου απαιτεί καλή οργάνωση, βαρύτητα στην εκπαίδευση του προσωπικού και πάνω από όλα στην ποιότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών.