Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Επιχειρησιακή επίδοση ; Επιχειρηματικός σχεδιασμός ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; EasyJetΠερίληψη
Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet.
Αναφορικά με τη διάρθρωση της μελέτης, αυτή χωρίζεται σε έξι κεφάλαια. Αρχικά, το πρώτο κεφάλαιο χρησιμοποιείται για να εισάγει στον αναγνώστη στο θέμα της εργασίας με μια εισαγωγή σε βασικές έννοιες, αναφορά των σκοπών της εργασίας και της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε.
Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται ανάλυση κάποιων βασικών θεωρητικών όρων όπως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ο ρόλος που διαδραματίζει αυτό στους τύπους των αγορών. Στο τρίτο κεφάλαιο της μελέτης τοποθετείται η έννοια της στρατηγικής και αναλύονται οι συνιστώσες που την εκφράζουν.
Στο τέταρτο κεφάλαιο της έρευνας πραγματοποιείται μία γενικής ανάλυση του στρατηγικού management και των σταδίων του, τα οποία αναλύονται και πρακτικά, παρακάτω, στο κεφάλαιο πέντε, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η στρατηγική διερεύνηση της EasyJet.
Στο έκτο κεφάλαιο της μελέτης εμφανίζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που προέκυψαν από την ανάλυση.