dc.contributor.advisor | Γεωργόπουλος, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Λέκκα, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T06:06:23Z | |
dc.date.available | 2018-11-30T06:06:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11712 | |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet.
Αναφορικά με τη διάρθρωση της μελέτης, αυτή χωρίζεται σε έξι κεφάλαια. Αρχικά, το πρώτο κεφάλαιο χρησιμοποιείται για να εισάγει στον αναγνώστη στο θέμα της εργασίας με μια εισαγωγή σε βασικές έννοιες, αναφορά των σκοπών της εργασίας και της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε.
Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται ανάλυση κάποιων βασικών θεωρητικών όρων όπως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ο ρόλος που διαδραματίζει αυτό στους τύπους των αγορών. Στο τρίτο κεφάλαιο της μελέτης τοποθετείται η έννοια της στρατηγικής και αναλύονται οι συνιστώσες που την εκφράζουν.
Στο τέταρτο κεφάλαιο της έρευνας πραγματοποιείται μία γενικής ανάλυση του στρατηγικού management και των σταδίων του, τα οποία αναλύονται και πρακτικά, παρακάτω, στο κεφάλαιο πέντε, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η στρατηγική διερεύνηση της EasyJet.
Στο έκτο κεφάλαιο της μελέτης εμφανίζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που προέκυψαν από την ανάλυση. | el |
dc.format.extent | 119 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | In this study, the main objective will be to investigate the creation and maintenance of a competitive advantage of a business. In our case, EasyJet was selected.
In relation to the structure of the study, it is divided into six chapters. Initially, the first chapter is used to introduce the reader to the subject of work with an introduction to basic concepts, a reference to the purposes of the work and the methodology used.
The second chapter of the study analyzes some basic theoretical terms such as the competitive advantage and the role it plays in the types of markets. The third chapter of the study puts the concept of strategy and analyzes the components that express it.
In the fourth chapter of the survey a general analysis of strategic management and its stages is made, which is analyzed in detail below, in chapter five, including the strategic exploration of EasyJet.
The sixth chapter of the study was used to accommodate the conclusions and suggestions that emerged from this analysis. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρησιακή επίδοση | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικό μάνατζμεντ | el |
dc.subject.keyword | EasyJet | el |
dc.date.defense | 2018-11-22 | |