Browsing by Subject / Keyword "Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα"
Now showing items 1-20 of 93
-
Bιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023) -
Financial technology: διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας και δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της έννοιας της Χρηματοοικονομικής Τεχνολογίας (Financial Technology- Fintech), αλλά και πώς η στρατηγική αυτή επιλογή, αν ακολουθηθεί από ένα Τραπεζικό Ίδρυμα θα μπορέσει να ... -
O ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-14)Ο εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε με ιδιαίτερη άνεση να χαρακτηριστεί ως τεχνολογικός αιώνας, καθώς τα νέα δεδομένα της εποχής αυτής αποδεικνύουν αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ ... -
SHRM: η συμβολή του Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων και ο ρόλος της επιλογής του κατάλληλου προσωπικού στη διατήρηση βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-08)Η αναγκαιότητα των ανθρώπων που μπορούν να είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην ανάπτυξη καινοτόμων αγαθών και υπηρεσιών χαρακτηριζόμενοι ως χαρισματικοί και ταλαντούχοι, είναι πλέον αποδεδειγμένη, αφού μόνον μέσω ... -
Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ... -
Ανάλυση μάρκετινγκ των τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του βορειανατολικού Αιγαίου και προτάσεις. Η περίπτωση της Λήμνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη ων τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του Βορείου Αιγαίο και πιο συγκεκριμένα δίνεται έμφαση στο νησί της Λήμνου. Κατόπιν αναφοράς στις βασικές έννοιες του τουρισμού ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού μάνατζμεντ και απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να διερευνηθούν οι βασικές αρχές του στρατηγικού μάνατζμεντ σε σχέση με τη διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τί στρατηγική δηλαδή θα πρέπει να διαμορφώσει ο εκάστοτε ... -
Αναγκαιότητα ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την αντιμετώπιση έκτακτων συνθηκών και οικονομικών κρίσεων ως αμφίδρομη κατάσταση επιχειρήσεων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Οι εσωτερικές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καλύπτουν μια τεράστια γκάμα τομέων. Τα σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός οργανισμού δεν καθορίζονται αποκλειστικά από εξωτερικές συνθήκες. Οι εσωτερικές πηγές ... -
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-01)Στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να εξετάσει πως τα συστήματα ΕRP μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρηση τη δυνατότητα να αποκτήσει ή και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα (ή τα ανταγωνιστικά της ... -
Απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος - Μελέτη περίπτωσης: Aegean Marine Petroleum
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής είναι να συμβάλει στην εννοιολογική αποσαφήνιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται είναι ποιοτική ανάλυση δευτερογενών ... -
Αποτελεσματική διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων. Μελέτη περίπτωσης των Εκδόσεων Ψυχογιός Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων, καθώς και η αξιολόγηση των δυνατών και αδύναμων σημείων ... -
Βιομηχανικό marketing και διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στο σύγχρονο περιβάλλον που ζούμε και το οποίο είναι ... -
Βιώσιμη ανάπτυξη στη στρατηγική επιχειρήσεων: ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-17)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη γνώμη και ύπαρξη της βιώσιμης ανάπτυξης στις ελληνικές επιχειρήσεις, όπου γίνεται αντίστοιχα της βιβλιογραφίας. Σε δεύτερο επίπεδο ερευνάται η υιοθέτηση των πρακτικών της βιώσιμης ανάπτυξης και ... -
Δημιουργία και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής βασικό αντικείμενο θα αποτελέσει η διερεύνηση της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μίας επιχείρησης. Στη δική μας περίπτωση, επελέγη η επιχείρηση EasyJet. ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο κλάδο της εστίασης. Μελέτη περίπτωσης εστιατορίου με τρόφιμα χωρίς γλουτένη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία στη διοίκηση των επιχειρήσεων αποτελεί το στρατηγικό μάνατζμεντ, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. Τα τελευταία ... -
Διαχείριση ταλέντων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια των ταλέντων στον κόσμο των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα τη διαχείρισή τους στον οργανισμό. Εξετάζονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται αρχικά για να εντοπιστεί το ταλέντο ... -
Διεθνής επιχείρηση και παγκόσμια κρίση - διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα : μελέτη περίπτωσης βιομηχανίας πλαστικών NGP Plastic ΑΒΕΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει προσπάθεια να εξεταστούν όλοι εκείνοι οι παράγοντες που ωθούν τις επιχειρήσεις να «ανοιχτούν» στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία. Στα πλαίσια ... -
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και εργασιακή ικανοποίηση: μελέτη περίπτωσης Δημόσιου Οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα ασταθές και ανταγωνιστικό λόγω της παγκοσμιοποίησης, της οικονομικής κρίσης και της τεχνολογικής εξέλιξης και βρίσκονται αντιμέτωπες με συνεχείς αλλαγές και ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ... -
Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για την ίδρυση φροντιστηρίου Μ. Ε. στην περιοχή της Νέας Σμύρνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)