Ανάπτυξη στρατηγικών και στρατηγικό μάνατζμεντ για τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Φαρμακοβιομηχανία ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Υπόδειγμα των πέντε συν μια (5+1) δυνάμεων του PorterΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει περίπτωση φαρμακοβιομηχανίας στην ελληνική αγορά. Η περίπτωση της υπό εξέταση εταιρείας θα αναλυθεί στο θεωρητικό πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, περιγράφεται στο υπόδειγμα Porter ( Υπόδειγμα Στρατηγικού Μάνατζμεντ).
Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται αναλυτικά η περίπτωση της φαρμακευτικής εταιρείας. Μετά την περιγραφή της εταιρείας, αναλύεται το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται με όλες τις παραμέτρους που είναι αναγκαίες για την ανάλυση κατά Porter (Ανάλυση Κλάδου Φαρμακοβιομηχανίας (Μάκρο-, Μίκρο-περιβάλλον, Porter, Ευκαιρίες – Απειλές, Στρατηγικές ομάδες). Ακολουθεί η ανάλυση της στρατηγικής της εταιρείας και καταλήγοντας η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα.