Αποτελεσματική διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων. Μελέτη περίπτωσης των Εκδόσεων Ψυχογιός Α.Ε.
Master Thesis
Συγγραφέας
Παπαδημητρίου, Μαρία
Ημερομηνία
2018-10-31Επιβλέπων
Πέκκα - Οικονόμου, ΒικτωρίαΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Εκδοτικοί οίκοι ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Εκδόσεις Ψυχογιός Α.Ε. ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημαΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων, καθώς και η αξιολόγηση των δυνατών και αδύναμων σημείων της, με σκοπό την καταγραφή της ακολουθούμενης στρατηγικής και την πρόταση εναλλακτικών στρατηγικών που θα εξασφαλίσουν ανάπτυξη και αειφόρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων επιχειρήσεων του κλάδου.