Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 173-192 από 202
-
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου τυποποιημένου ελαιολάδου στην Ελλάδα μελέτη περίπτωσης
(2014-05-02)Το ελαιόλαδο, από τον πολύτιμο και ευλογημένο καρπό της ελιάς, εδώ και αιώνες αποτελεί βασική και αναντικατάστατη τροφή για το λαό. Παράλληλα, φορτωμένο με θρύλους και παραδόσεις, στάθηκε δίπλα στην καθημερινή ζωή των ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού προϊόντος νομού Λάρισας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας, καθώς η συνεισφορά της είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο από άποψη ανάπτυξης όσο και από άποψη συμβολής στα μακροοικονομικά μεγέθη (απασχόληση, ΑΕΠ, επενδύσεις, ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός: μελέτη περίπτωσης της ελληνικής φαρμακευτικής βιομηχανίας με πολυεθνική δραστηριότητα Pharmathen SA
(2012-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στο να αναλύσει και να αξιολογήσει τις κατάλληλες στρατηγικές επιλογές για τον φαρμακευτικό όμιλο Pharmathen έτσι ώστε να εξασφαλίσει μια κερδοφόρα πορεία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ... -
Στρατιωτική στρατηγική και η σχέση της με τη στρατηγική των επιχειρήσεων
(2015-03-16)Από τα αρχαία χρόνια, ο πόλεμος αποτελεί μια σκληρή πραγματικότητα για τον άνθρωπο, τις κοινωνίες και τα έθνη. Η ανάγκη του ανθρώπου και των εθνών για επικράτηση στον πόλεμο και επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και αποτελεσμάτων, ... -
Συγχώνευση μονάδων και επιπτώσεις. Διεθνής έρευνα και ελληνική εμπειρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-18)Η οικονομική δραστηριότητα μιας χώρας καθημερινά, τόσο της Ελλάδας όσο και των υπολοίπων χωρών της ευρωπαϊκής και διεθνούς επικράτειας, διακρίνονται για τον συνεχή ρυθμό αλλαγών στις αποφάσεις και στις στρατηγικές που ... -
Συγχωνεύσεις και αξαγορές στον ελληνικό κλάδο τροφίμων: είδη, κίνητρα και κριτήρια επιτυχίας των συνγχωνεύσεων και εξαγορών και περαδείγματα ενοποιήσεων μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Η παγκοσμιοποίηση της οικονομικής ζωής. η διεθνοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, οι νομοθεσίες και κοινωνικές εξελίξεις αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παγκόσμιου επιχειρηματικού ... -
Συν-ανταγωνισμός και ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-07)Ο επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις εγκυμονεί κινδύνους και υπόκεινται σε σημαντικές μεταβολές που ωθεί τις επιχειρήσεις σε ένα συνεχή πόλεμο για επιβίωση. Οι εταιρείες που αποδέχονται και ... -
Συν-ανταγωνισμός ως μέσο αντιμετώπισης της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα νέο τρόπο σκέψης και δράσης των επιχειρήσεων, καθώς και αντίδρασης σε περιόδους ύφεσης. Ο χώρος των επιχειρήσεων βρίσκετε σε σύγχυση λόγω των δυσμενών συνθηκών, ... -
Συν-ανταγωνισμός ως στρατηγική της επιχείρησης : μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-14)Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να αναπτύξει μία επιχειρηματική στρατηγική που δεν είναι τόσο διαδεδομένη. Πολλές φορές, ακόμα και φοιτητές μεταπτυχιακών προγραμμάτων μπορεί απλώς να έχουν ακούσει για αυτή, ... -
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ... -
Συνανταγωνισμός και καινοτομία στρατηγική για τη δημιουργία αξίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει κατά πόσο η στρατηγική του συνανταγωνισμού μπορεί να εφαρμοστεί στο πεδίο της καινοτομίας των επιχειρήσεων η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να επιτευχθεί η δημιουργία αξίας. Tο ... -
Συνανταγωνισμός, ως μέθοδος στρατηγικού μάνατζμεντ, με την υποστήριξη νέων τεχνολογιών
(2014-11-07)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του συνανταγωνισμού, ως μέθοδο του στρατηγικού μάνατζμεντ, με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών. Εδώ, επιχειρείται να παρουσιαστεί σύντομα το επιχειρηματικό μοντέλο ... -
Τα πολιτιστικά κέντρα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξεταστεί πως ένα πολιτιστικό κέντρο μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον τουρισμό και μέσα από αυτό μια χώρα να καταφέρει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό ... -
Τάσεις και προκλήσεις των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-07)Η πανδημία αποτέλεσε ένα θέμα θεμελιώδους σημασίας καθώς επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει πολιτικά, γεωγραφικά, κοινωνικά και οικονομικά την υφήλιο. Ο τομέας που επλήγη περισσότερο είναι αυτός του τουρισμού με ζημίες ... -
Τεχνικές - στιλ ηγεσίας για τη βελτίωση της οργανωσιακής συμπεριφοράς: μια στρατηγική θεώρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται τα στιλ ηγεσίας όπως τα όρισε ο καθηγητής Daniel Goleman και συνδυάζονται με τη θεωρία της Συναλλακτικής Ανάλυσης. Ο Goleman θεωρεί ότι οι ηγέτες που επιδεικνύουν ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ανάλυση παραγόντων και προτάσεις στρατηγικών για την υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού επιχειρηματικού μοντέλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-02)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της πληροφορικής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Σήμερα το Internet αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας του αιώνα μας, έχοντας περάσει πλέον από την πρώιμη φάση των προηγούμενων ετών Οι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν φθάσει αισίως τα 190 εκ. ... -
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ... -
Το κινητό επιχειρείν (m-commerce) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-28)Με τη βοήθεια της ασύρματης και της κινητής τεχνολογίας, η κοινωνία ως σύνολο έρχεται σε επαφή με αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο γίνεται ο χειρισμός των εργασιών, όπως για παράδειγμα είναι το εμπόριο και οι συναλλαγές, ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-16)Οι πρακτικές Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων, η ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου και η δέσμευση των εργαζομένων εξετάστηκαν ως προς το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο τραπεζικό κλάδο στην Ελλάδα. Προκειμένου να ...