Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1667-1686 από 2000
-
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Τα πανεπιστήμια αποτελούν τη συνέχιση της εκπαίδευσης των ατόμων, ώστε να τα εξειδικεύσουν και να τα καταστήσουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Ένα από τα προγράμματα εκπαίδευσης των πανεπιστημιακών ... -
Στάσεις και συμπεριφορές των νοσηλευτών απέναντι σε ασθενείς με σύνδρομο επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας (HIV): περίπτωση Γ.Ν.Θ. Παπαγεωργίου
(2015-05-21)Στην παρούσα έρευνα, ο στόχος ήταν να διερευνηθούν οι στάσεις και οι συμπεριφορές των νοσηλευτών απέναντι σε ασθενείς με AIDS/HIV. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε τόσο βιβλιογραφική, όσο κι εμπειρική ανάλυση. Όπως φάνηκε ... -
Στάσεις κι απόψεις των γονέων παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης σε σχέση με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19, ήταν αναγκαίο να βρεθεί λύση στη διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας δια ζώσης, και σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέχθηκε η «Εκπαίδευση από απόσταση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης», ... -
Στάσεις προσωπικού γενικού νοσοκομείου για τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εργασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκε η σχέση δημογραφικών παραγόντων με στάσεις προσωπικού γενικού νοσοκομείου της Αττικής έναντι της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τις ανάγκες της εργασίας τους. ... -
Στάσεις του νοσηλευτικού προσωπικού του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής για την εργασία του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η νοσηλευτική υπηρεσία αποτελεί θεμελιακό παράγοντα του τομέα υγείας καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών της επηρεάζει καθοριστικά την αποτελεσματικότητα του συστήματος και διαμορφώνει σε σημαντικό βαθμό το επίπεδο ικανοποίησης ... -
Στατιστική ανάλυση πειραματικών δεδομένων από αυτοματοποιημένη και υπερευαίσθητη ποσοτικοποίηση θραύσης DNA σε ευκαρυωτικά κύτταρα για την βιολογική εκτίμηση της επικινδυνότητας της ιοντίζουσας ακτινοβολίας χαμηλής δόσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-02)Η εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού αλλά και συνολικά των ευκαρυωτικών κυττάρων του οργανισμού επηρεάζεται από την αθροιστική έκθεση σε ακτινοβολία και από την στιγμιαία υπερβολική έκθεση σε ακτινοβολία. Η ... -
Στελέχωση δημόσιων νοσηλευτικών ιδρυμάτων: πρότυπα, οργανισμοί και σημερινή πραγματικότητα. = The staffing of public hospitals: standards, organizations and current reality.
(2015-03-10)Διανύοντας μια περίοδο κατά την οποία η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επιφέρει σημαντικές μειώσεις στον προϋπολογισμό του τομέα της υγείας με μειώσεις σε μισθούς, απολύσεις, κλείσιμο μονάδων περίθαλψης, περιορισμό στις ... -
Στερεότυπα με βάση το φύλο και την σεξουαλικότητα στη διοίκηση σχολικών μονάδων. Πρακτικές αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Το θέμα της παρούσας εργασίας αποτελούν τα στερεότυπα με βάση το φύλο και την σεξουαλικότητα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις στάσεις και κυρίως ... -
Στοιχηματική εξισορροπητική κερδοσκοπία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το φαινόμενο της Στοιχηματικής Εξισορροπητικής Κερδοσκοπίας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει την ευκαιρία που υπάρχει για στοιχηματισμό ανάμεσα σε παρόμοια προϊόντα από διαφορετικές ... -
Στρατηγικές marketing σε εμπορικές επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης Coca-Cola Company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η εν λόγω εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση και ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ σε εμπορικές επιχειρήσεις, με έμφαση στη διάσημη εταιρεία Coca-Cola Company ως μελέτη περίπτωσης. Διερευνάται η εξέλιξη του ... -
Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Εισαγωγή Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης του ιδιωτικού τομέα υγείας στην Ελλάδα : η περίπτωση του θεραπευτηρίου Υγεία
(2007-11-08)Στόχος αυτής της εργασίας είναι να μελετήσει τα ισχύοντα δεδομένα στον κλάδο της υγείας και να αξιολογήσει την πορεία του καθώς και να εξετάσει τις τακτικές διοίκησης που υιοθετούν οι μονάδες υγείας στην Ελλάδα. Διενεργείται ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά στα πλαίσια του διεθνούς ανταγωνισμού και της ικανοποίησης των πελατών του
(2012-06-20)Το βασικό ερώτημα το οποίο ανακύπτει λοιπόν με βάση τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό είναι ποιες είναι οι κατάλληλες στρατηγικές σε επίπεδο μάρκετινγκ έτσι ώστε το λιμάνι του Πειραιά να παραμείνει ανταγωνιστικό; Η απάντηση ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Το φαρμακείο ήταν πάντα το όργανο στο οποίο απευθύνεται πρώτα η πλειοψηφία των ασθενών με σκοπό την ενημέρωσή τους για πιθανά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν. Έτσι με τη σειρά αξίζει να επισημανθεί και ο ρόλος του ... -
Στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Επισκόπηση του κλάδου καφέ & ανάλυση περίπτωσης της εταιρείας "KAFEA TERRA"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται η Βιώσιμη Ανάπτυξη σαν προσέγγιση του επιχειρείν και η ενσωμάτωσή της στην ευρύτερη Στρατηγική Ανάπτυξης των επιχειρήσεων και παράλληλα ο κλάδος καφέ και η ελληνική εταιρεία ... -
Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των εξαγωγών στις γαλακτοβιομηχανίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-09)Σήμερα είναι γεγονός πλέον η ανάγκη για δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων πέρα από τα εθνικά σύνορα, έτσι ώστε να διατηρήσουν το στρατηγικό τους πλεονέκτημα. Επιβάλλεται, λοιπόν, να γίνει μελέτη και ανάλυση των παραγόντων ... -
Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε.
(2011-06-14)Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς ... -
Στρατηγικές επιβίωσης στο χώρο του φαρμακείου εν μέσω οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η βιωσιμότητα των ιδιωτικών φαρμακείων, στις ημέρες μας, επηρεάζεται από τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των πολιτών, την αλλαγή της προμηθευτικής αλυσίδας και την αύξηση του ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση του ... -
Στρατηγικές επιλογής προσωπικού: Η περίπτωση του ΟΤΕ Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των Στρατηγικών επιλογής προσωπικού. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας μελετήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources) μιας επιχείρησης ... -
Στρατηγικές κάθετου αποκλεισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)Η λογική επεξεργασία του θέματος των στρατηγικών κάθετου αποκλεισμού προϋποθέτει έναν συνοπτικό ορισμό της έννοιας που περιλαμβάνουν οι όροι που συνθέτουν τον τίτλο της εργασίας, καθώς και την ονομαστική, ουσιαστική και ...