Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των εξαγωγών στις γαλακτοβιομηχανίες
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Γαλακτοκομικά προϊόντα -- Βιομηχανία και εμπόριο ; Γαλακτοκομικά προϊόντα -- Εξαγωγές -- Ελλάδα ; Dairy products industry -- GreeceΠερίληψη
Σήμερα είναι γεγονός πλέον η ανάγκη για δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων πέρα από τα εθνικά σύνορα, έτσι ώστε να διατηρήσουν το στρατηγικό τους πλεονέκτημα. Επιβάλλεται, λοιπόν, να γίνει μελέτη και ανάλυση των παραγόντων που διαμορφώνουν την σημερινή πραγματικότητα, ώστε να μπορούν να φανούν οι δυνατότητες που δίνονται στις επιχειρήσεις, για την παρουσία τους στον διεθνή χώρο. Ο βασικός στόχος της παρούσας μελέτης είναι ουσιαστικά η ανάλυση και αξιολόγηση των στρατηγικών που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις για να έχουν σαν αποτέλεσμα την εδραίωση τους στη διεθνή αγορά. Οι επιμέρους στόχοι είναι η παρουσίαση σχετικής βιβλιογραφίας και επιστημονικής αρθρογραφίας για θέματα που έχουν άμεση σχέση με τις Στρατηγικές Διεθνοποίησης των Επιχειρήσεων, όπως είναι τα κίνητρα, οι κίνδυνοι και τα λάθη της διεθνοποίησης, τα θεωρητικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί, οι οργανωτικές δομές και οι στρατηγικές ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές. Επιπρόσθετα, δύο πολύ σημαντικοί στόχοι είναι η ανάλυση των παραγόντων που επιδρούν στην επιλογή της αγοράς - στόχου και η ανάλυση των μεθόδων διείσδυσης σε νέες αγορές.