Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
Attitudes and views of teachers about master degrees in school administration
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διοίκηση ; Εκπαίδευση ; Μεταπτυχιακά προγράμματα ; ΕκπαιδευτικοίΠερίληψη
Τα πανεπιστήμια αποτελούν τη συνέχιση της εκπαίδευσης των ατόμων, ώστε να τα εξειδικεύσουν και να τα καταστήσουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Ένα από τα προγράμματα εκπαίδευσης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων είναι οι μεταπτυχιακές σπουδές. Οι μεταπτυχιακές σπουδές αποτελούν ένα πρόγραμμα κατάρτισης, το οποίο προσφέρει στους συμμετέχοντες ένα υψηλότερο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων και δουλεύει σε βάθος έναν πιο συγκεκριμένο τομέα. Έτσι, αρκετοί εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να εξειδικευτούν στον τομέα της διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, επιλέγουν μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα της διδασκαλίας τους και να αποκτήσουν ηγετικές και διοικητικές γνώσεις. Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 115 εκπαιδευτικούς προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί στο σύνολο τους συμφωνούν με το γεγονός, πως η απόκτηση ενός τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων λειτουργεί συνολικά για τη βελτίωση όλων των παραγόντων που σχετίζονται με τον τομέα της εκπαίδευσης.