Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων

dc.contributor.advisorΚανάς, Άγγελος
dc.contributor.authorΠαπαγιαννάκη, Κρεμασία
dc.date.accessioned2021-12-20T10:58:12Z
dc.date.available2021-12-20T10:58:12Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13986
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1409
dc.description.abstractΤα πανεπιστήμια αποτελούν τη συνέχιση της εκπαίδευσης των ατόμων, ώστε να τα εξειδικεύσουν και να τα καταστήσουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Ένα από τα προγράμματα εκπαίδευσης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων είναι οι μεταπτυχιακές σπουδές. Οι μεταπτυχιακές σπουδές αποτελούν ένα πρόγραμμα κατάρτισης, το οποίο προσφέρει στους συμμετέχοντες ένα υψηλότερο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων και δουλεύει σε βάθος έναν πιο συγκεκριμένο τομέα. Έτσι, αρκετοί εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να εξειδικευτούν στον τομέα της διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, επιλέγουν μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα της διδασκαλίας τους και να αποκτήσουν ηγετικές και διοικητικές γνώσεις. Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 115 εκπαιδευτικούς προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί στο σύνολο τους συμφωνούν με το γεγονός, πως η απόκτηση ενός τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων λειτουργεί συνολικά για τη βελτίωση όλων των παραγόντων που σχετίζονται με τον τομέα της εκπαίδευσης.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.title.alternativeAttitudes and views of teachers about master degrees in school administrationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENUniversity is the educational continuation for the individuals, in order to specialize them in a field and make them capable of meeting the demands of society. One of the educational programs of the universities is postgraduate studies. Postgraduate studies are an educational program that offers to the participants a higher level of knowledge and skills, and at the same time, works in depth in a more specific field. Thus, many teachers who want to specialize in the field of educational management choose postgraduate programs to improve the quality of their teaching skills, and gain leadership and management knowledge. In the present study were investigated the attitudes and views of teachers about the postgraduate programs in school administration. The research sample consisted of 115 teachers, of pre-school, primary and secondary education. While the results of the research showed that the teachers, as a whole, agree with the fact that obtaining a master degree in school administration, works in total to improve all the factors related to the field of education.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιοίκησηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΜεταπτυχιακά προγράμματαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2021-12-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»