Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-20 από 29
-
Brand safety και η επίδραση στην ψυχολογία των ανθρώπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα μελέτη εξετάζει το φαινόμενο της ασφαλείας της επωνυμίας (brand safety) μέσω μίας δευτερογενούς εξέτασης της βιβλιογραφίας στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ασφάλειας της επωνυμίας με απώτερο σκοπό ... -
Metrics στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Η χρησιμότητα τους στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μέσου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Στην σημερινή εποχή οι εταιρίες ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να καθιερώσουν τη δυναμική τους στον χώρο που δραστηριοποιούνται. Προς αυτήν τη κατεύθυνση διοχετεύουν σημαντικό μέρος του ... -
Δημόσιες σχέσεις: χρήση καινοτομιών και νέων τεχνολογιών προς επίτευξη χαμηλού κόστους. Μελέτη περίπτωσης: νομικές μορφές εταιριών δημοσίων σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα συχνά απαντώμενο, ωστόσο σύνθετο και πολύπλοκο στην εξήγησή του όρο. Συχνά, συγχέεται με άλλες έννοιες όπως αυτή της διαφήμισης, της προώθησης πωλήσεων, του marketing πελατειακών σχέσεων, ... -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Διαχείριση κινδύνων - εκπαιδευτικές εφαρμογές - μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο τη δημιουργία καλύτερου εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήση στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Ο τρόπος προσέγγισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην προσπάθεια αυτή σχετίζονται ... -
Έλεγχος στα κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η θεματική που θα μας απασχολήσει στην παρούσα εργασία, αφορά την συλλογή και επεξεργασία από τον εργοδότη των προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων μέσω της πρακτικής του ΄΄social media screening΄΄, όπως αποκαλείται, καθώς ... -
Ελληνική βιομηχανία μόδας και εισαγόμενος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η μόδα αποτελεί μία παγκόσμια βιομηχανία, που μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, δυναμική, γοητευτική και δημιουργική. Στη μόδα δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικά σύνορα. Η παγκοσμιοποίηση, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ... -
Εξαγωγή χωροχρονικών δεδομένων από το Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Πως μπορούν οι πληροφορίες που διατίθενται στο Twitter να αξιοποιηθούν ώστε να εξάγουμε σημαντικά δεδομένα που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή; Σε αυτή την εργασία αυτή η ερώτηση θα διερευνηθεί και θα ... -
Εφαρμογή αξιολόγησης διαδικτυακών πόρων με λειτουργικότητα αποθήκευση αρχείων στο νέφος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Τα μέσα κοινωνική δικτύωσης (social media) είναι προϊόν που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα από την συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου τα οποία και κατακτούν με εκπληκτικά αυξανόμενους ρυθμούς όλο και περισσότερους ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ... -
Η συμβολή των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην βελτίωση και προώθηση προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών οικονομικού προσανατολισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Στη σύγχρονη πραγματικότητα της Ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι υποψήφιοι φοιτητές προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, καλούνται να επιλέξουν μεταξύ μιας πληθώρας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών ... -
Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του ... -
Μέθοδοι προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού στη διαδικτυακή εποχή: ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το διαδίκτυο άνοιξε νέους ορίζοντες στην επικοινωνία και συγχρόνως προσέφερε τεράστια οφέλη στην κοινωνία. Η διείσδυση στην καθημερινότητα του ανθρώπου προκάλεσε τεράστια τεχνολογική επανάσταση με αποκορύφωμα την ένταξη ... -
ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, σύγχρονες εξελίξεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται ... -
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν ... -
Οι νέες τεχνολογίες στα μέσα επικοινωνίας & η επίδραση τους στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να εξετάσει το σύγχρονο τοπίο των Μέσων Επικοινωνίας, αλλά και ενημέρωσης σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη που συντελείται με ταχείς ρυθμούς. Επιπλέον, στοχεύει στο να προσδιορίσει ... -
Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ... -
Προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οικοσυστήματα έξυπνων κινητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας αποτελεί το ζήτημα της προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οικοσυστήματα έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αφορμή για την έρευνα ...