Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριοΛέξεις κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Digital marketing ; Διαδικτυακή διαφήμιση ; Social media marketingΠερίληψη
Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου και έχουν εδραιωθεί ως κύρια πηγή ψυχαγωγίας, ενημέρωσης, ηλεκτρονικών αγορών, καθώς και κοινωνικής έκφρασης και αλληλεπίδρασης με άλλους ανθρώπους. Κατά συνέπεια, καθίσταται αδιανόητο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, από την πιο μικρή ως την πιο μεγάλη, να μην έχουν παρουσία στο διαδίκτυο.
Στα πλαίσια, λοιπόν, της παρούσας διπλωματικής εργασίας, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστούν όλες εκείνες οι στρατηγικές αποφάσεις και ενέργειες που θα πρέπει λάβουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις, μέσω της υιοθέτησης στρατηγικών Digital Marketing, ώστε να ενισχύσουν θετικά την παρουσία και την εικόνα τους στο διαδίκτυο, να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, να δημιουργήσουν «θόρυβο» γύρω από το όνομα τους, με απώτερο στόχο την προσήλωση των καταναλωτών στη μάρκα και τη θετική συμβολή τους στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Παράλληλα, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει την αναγκαιότητα και τον τρόπο χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την πλευρά των επιχειρήσεων, μέσω της εφαρμογής στρατηγικών Social Media Marketing, ώστε να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών, να τους οδηγήσουν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους χρήστες και ακολούθως να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Για να ενισχυθούν, συνεπώς, όλα τα παραπάνω, γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση και ανάλυση της μελέτης περίπτωσης της εταιρείας Mondelez Hellas, η οποία χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά μέσα και τα Social Media προσπαθεί να «χτίσει» ένα περιβάλλον συνεργασίας με τους πελάτες της, ώστε να της παρέχουν συνεχή ανατροφοδότηση σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης τους, να βελτιώσει τα προϊόντα που προσφέρει με βάση τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, καθώς και να ακολουθήσει αποτελεσματικότερες στρατηγικές προώθησης, με απώτερο στόχο την πλήρη ικανοποίηση τους και ακολούθως την ανάπτυξη των πωλήσεων της.