Δημόσιες σχέσεις: χρήση καινοτομιών και νέων τεχνολογιών προς επίτευξη χαμηλού κόστους. Μελέτη περίπτωσης: νομικές μορφές εταιριών δημοσίων σχέσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δημόσιες σχέσεις ; Επικοινωνία ; Τεχνολογία ; Τεχνολογικές καινοτομίες ; Επιχειρήσεις ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΠερίληψη
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα συχνά απαντώμενο, ωστόσο σύνθετο και πολύπλοκο στην εξήγησή του όρο. Συχνά, συγχέεται με άλλες έννοιες όπως αυτή της διαφήμισης, της προώθησης πωλήσεων, του marketing πελατειακών σχέσεων, της πώλησης και ούτω καθεξής. Στην παρούσα εργασία, η οποία εκπονήθηκε στη διάρκεια του πρώτου κύκλου σπουδών του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Δίκαιο και Οικονομία», επιδιώκεται η διασαφήνιση του όρου των Δημοσίων Σχέσεων, η παράθεση ενός σύντομου ιστορικού των Δημοσίων Σχέσεων στην παγκόσμια αγορά, η ενδεικτική απαρίθμηση των τρόπων με τους οποίους διενεργούνταν κατά το παρελθόν και εξακολουθούν να διενεργούνται οι δημόσιες σχέσεις, ενώ επιχειρείται η παρουσίαση της εξέλιξης των τρόπων αυτών μέσω των νέων τεχνολογιών και των καινοτομιών που εμφανίζονται στην αγορά. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης των χαρακτηριστικών και των ιδιοτήτων των νομικών μορφών εταιριών που μπορεί να λάβει ένα νομικό πρόσωπο με αντικείμενο εργασιών τις Δημόσιες Σχέσεις.
Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Δίκαιο και ΟικονομίαΤμήμα
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής ΕπιστήμηςΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών