Metrics στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Η χρησιμότητα τους στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μέσου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Κοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυο ; Twitter ; Facebook (Electronic resource) ; YouTube ; LinkedIn ; Instagram ; MetricsΠερίληψη
Στην σημερινή εποχή οι εταιρίες ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να καθιερώσουν τη δυναμική τους στον χώρο που δραστηριοποιούνται. Προς αυτήν τη κατεύθυνση διοχετεύουν σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού τους σε νέα κανάλια, μέσω των οποίων μπορούν να επικοινωνούν με τους υπάρχοντες πελάτες τους με στόχο να συνεχίσουν να αλληλοεπιδρούν μαζί τους, να προσελκύσουν νέους πελάτες ώστε να αυξήσουν το κοινό τους, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας και του brand name της.
Αυτά τα νέα κανάλια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσφέρουν με μεγάλη αμεσότητα την παραπάνω επικοινωνία με τον πελάτη. Αυτό συμβαίνει διότι η επισκεψιμότητα στα κοινωνικά δίκτυα και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο παγκόσμια όσο και στην Ελλάδα, είναι ιδιαίτερα υψηλή.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα:
- Μελετηθούν τα κοινωνικά δίκτυα ως προς τη δομή τους και τις υπηρεσίες που παρέχουν τα πιο γνωστά από αυτά.
- Παρουσιαστούν τα στατιστικά που προσφέρονται από την πλατόφρμα του Socialbakers για δύο από τα γνωστότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρίες να αξιολογήσουν την αποδοτικότητά τους σε αυτά.
- Αναλύσουμε τα πιο σημαντικά στατιστικά ενός συγκεκριμένου brand, ώστε να δείξουμε τη σημαντικότητα των στατιστικών αυτών.
Η δομή της διπλωματικής εργασίας έχει ως εξής:
Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναλύονται οι κατηγορίες των μέσων αυτών και παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn, Insragram, Pinterest, Flickr, Tumblr & Reddit).
- Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια της μέτρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναλύονται τα metrics που είναι διαθέσιμα μέσω της γνωστότερης πλατφόρμας παραγωγής metrics, το Socialbakers. Για την ευκολότερη κατανόηση των metrics παρουσιάζονται τα στατιστικά των δύο γνωστότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης δύο διαφορετικών κατηγοριών, των Facebook και Youtube.
- Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε την αποδοτικότητα ενός brand στο Facebook μέσω της εφαρμογής των metrics ανά έτος και βλέπουμε πως εξελίσσεται.