Browsing by Subject / Keyword "Moodle"
Now showing items 20-39 of 42
-
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της Ιστορίας» αφορά στον σχεδιασμό, στην δημιουργία, στην παρουσίαση διαδικτυακών σεμιναρίων ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης για μαθήματα κυβερνοάμυνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης “InfoSec LKYV” με στόχο την εκπαίδευση υποψήφιων οπλιτών και αξιωματικών σε θέματα Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων. Αρχικά ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα ... -
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας για παιδιά του δημοτικού σχολείου με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Στην παρούσα εργασία, αποτυπώνεται η διαδικασία σχεδίασης και ανάπτυξης ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος, στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, που αφορά σε παιδιά Δημοτικού. Πρόκειται για ένα προτεινόμενο ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ... -
Ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: η αποτελεσματικότητα ενός e-Lab βασισμένου στη μεθοδολογία Project Based Learning (PrjBL) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα μελέτης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, η έμφαση των ερευνών αυτών εντοπίζεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου ... -
Επέκταση του συστήματος παρακολούθησης και αξιολόγησης της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευόμενων στο Moodle με τη χρήση μαθησιακών στατιστικών σε εμπλουτισμένες ρουμπρίκες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευομένων είναι δυο βασικά τμήματα που απαρτίζουν οποιαδήποτε εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα από αυτά, οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν πολύτιμες πληροφορίες που ... -
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Η σχέση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την πρόσβαση των εκπαιδευτικών μαθητών / μαθητριών στο εκπαιδευτικό σύστημα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11)Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξαρτάται από την τεχνολογική υποδομή, αλλά και από προσωπικούς και κοινωνικούς παράγοντες. Σημαντική η επένδυση σε επιμόρφωση εκπαιδευτικών και υποστήριξη μαθητών. -
Οδηγός καλής πρακτικής του Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο καλύτερος τρόπος ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση είναι η αναγνώριση του εργαλειακού τους χαρακτήρα και όχι η ανακήρυξη τους σε διδακτικό στόχο. Η αξιοποίηση των ΚΜ3 Συστημάτων στρέφεται προς την υλοποίηση ... -
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός συστήματος παιχνιδοποίησης και εφαρμογή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγάλη απήχηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών αποτέλεσε την αφορμή να χρησιμοποιηθούν διάφορα στοιχεία τους και τεχνικές που αφορούν στο σχεδιασμό τους, σε διάφορους τομείς, με στόχο την ενίσχυση της αφοσίωσης και της ... -
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ... -
Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή – Student Information Systems (S.I.S.) & εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η ευρεία χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μαθητών από μεγάλο αριθμό, κυρίως ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. Αυτό, τις περισσότερες φορές, συμβαίνει λόγω των ραγδαίων εξελίξεων ... -
Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται την ψηφιακή σχεδίαση ομάδων μαθησιακών δραστηριοτήτων, από εκπαιδευτικούς που έχουν βασικές γνώσεις των τεχνολογιών πληροφορικής και δεν είναι «ειδικοί» στο πεδίο της ηλεκτρονικής ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος στο πλαίσιο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με αντικείμενο την «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Scratch» και σκοπό την ανάπτυξη της Υπολογιστικής ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ... -
Σχεδιασμός ενός συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης για την υποστήριξη ενός η-μαθήματος μεθοδολογίας έρευνας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη, αξιολόγηση και δημιουργία ενός e-lab μαθήματος ως εναλλακτικού τρόπου μάθησης μέσω ενός CSCL για την ανάδειξη και την ενίσχυση δεξιοτήτων της SRL μέσω της ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου για την ενίσχυση του επιστημονικού γραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του Moodle : η περίπτωση της διδασκαλίας του Φαινομένου των Εποχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο Επιστημονικός Γραμματισμός, ο γραμματισμός στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, αποτελούσε και αποτελεί επιτακτική ανάγκη και πρωταρχικό σκοπό της Εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία. Δυστυχώς οι έως τώρα καθιερωμένες ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση υπηρεσίας με σκοπό τη διαλειτουργικότητα μεταξύ του εργαλείου εκπαιδευτικού σχεδιασμού CADMOS και των συστημάτων διαχείρισης μάθησης Moodle και WISE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται η υλοποίηση μιας WEB υπηρεσίας που έχει σκοπό την επίτευξη της διαλειτουργικότητας μεταξύ του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία ...