Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
Α comparative study of the application of gamification techniques in a e-Learning environment to investigate intrinsic motivation and satisfaction of the usability of the system
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Παιχνιδοποίηση ; Διαπολιτισμική εκπαίδευση ; Κίνητρα ; Moodle ; Gamification ; Ιntercultural education ; MotivationΠερίληψη
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, δημιουργήθηκε ένα εξ αποστάσεως μάθημα στην πλατφόρμα Moodle, στο οποίο είχαν εγγραφεί εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Μέσα από εφαρμογές παιχνιδοποίησης ή μη παιχνιδοποίησης έγινε μια προσπάθεια να συγκριθούν τα κίνητρα των συμμετεχόντων, ενώ αξιολογήθηκε και το ίδιο το μάθημα μέσω του Moodle. Το γνωστικό αντικείμενο που επιλέχθηκε να επιμορφωθούν οι συμμετέχοντες ήταν αυτό της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, λόγω της σημασίας που έχει τον 21ο αιώνα.