Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος

dc.contributor.advisorΣαντιπαντάκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖούγρου, Νικολέτα
dc.date.accessioned2021-10-11T06:30:19Z
dc.date.available2021-10-11T06:30:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13734
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1157
dc.description.abstractΗ παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, δημιουργήθηκε ένα εξ αποστάσεως μάθημα στην πλατφόρμα Moodle, στο οποίο είχαν εγγραφεί εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Μέσα από εφαρμογές παιχνιδοποίησης ή μη παιχνιδοποίησης έγινε μια προσπάθεια να συγκριθούν τα κίνητρα των συμμετεχόντων, ενώ αξιολογήθηκε και το ίδιο το μάθημα μέσω του Moodle. Το γνωστικό αντικείμενο που επιλέχθηκε να επιμορφωθούν οι συμμετέχοντες ήταν αυτό της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, λόγω της σημασίας που έχει τον 21ο αιώνα.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματοςel
dc.title.alternativeΑ comparative study of the application of gamification techniques in a e-Learning environment to investigate intrinsic motivation and satisfaction of the usability of the systemel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENGamification is an area applied in various sections. One of them is the field of education, including the school education and the adult education. In this study, was chosen the gamification in the adult education. In particular, an online lesson was created on the Moodle platform, in which were enrolled various teachers. Through gamified or non-gamified applications, it was made an attempt to compare the motivation of the participants. Also, the online course itself was evaluated through Moodle as for its interface. The subject that it was chosen to train the participants, was that of intercultural education, because of its importance during the 21st century.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordGamificationel
dc.subject.keywordΙntercultural educationel
dc.subject.keywordMotivationel
dc.date.defense2021-10-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»