dc.contributor.advisor | Σαντιπαντάκης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζούγρου, Νικολέτα | |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T06:30:19Z | |
dc.date.available | 2021-10-11T06:30:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13734 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1157 | |
dc.description.abstract | Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, δημιουργήθηκε ένα εξ αποστάσεως μάθημα στην πλατφόρμα Moodle, στο οποίο είχαν εγγραφεί εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Μέσα από εφαρμογές παιχνιδοποίησης ή μη παιχνιδοποίησης έγινε μια προσπάθεια να συγκριθούν τα κίνητρα των συμμετεχόντων, ενώ αξιολογήθηκε και το ίδιο το μάθημα μέσω του Moodle. Το γνωστικό αντικείμενο που επιλέχθηκε να επιμορφωθούν οι συμμετέχοντες ήταν αυτό της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, λόγω της σημασίας που έχει τον 21ο αιώνα. | el |
dc.format.extent | 171 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος | el |
dc.title.alternative | Α comparative study of the application of gamification techniques in a e-Learning environment to investigate intrinsic motivation and satisfaction of the usability of the system | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Gamification is an area applied in various sections. One of them is the field of education, including the school education and the adult education. In this study, was chosen the gamification in the adult education. In particular, an online lesson was created on the Moodle platform, in which were enrolled various teachers. Through gamified or non-gamified applications, it was made an attempt to compare the motivation of the participants. Also, the online course itself was evaluated through Moodle as for its interface. The subject that it was chosen to train the participants, was that of intercultural education, because of its importance during the 21st century. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Κίνητρα | el |
dc.subject.keyword | Moodle | el |
dc.subject.keyword | Gamification | el |
dc.subject.keyword | Ιntercultural education | el |
dc.subject.keyword | Motivation | el |
dc.date.defense | 2021-10-07 | |