Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονική μάθηση ; Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα ; Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήΛέξεις κλειδιά
MoodleΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους μαθητές, στο πλαίσιο της 2ης Θεματικής Ενότητας με τίτλο “Χρήση εργαλείων Έκφρασης, Επικοινωνίας, Ανακάλυψης και Δημιουργίας: Μεγάλες Δραστηριότητες”.
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει στρατηγικές διδασκαλίας μέσω συστημάτων διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα την ανάπτυξη παιχνιδιού με χρήση του εργαλείου Scratch, κατάλληλο να υποστηριχθεί από αρκετές στρατηγικές, και βάσει αυτού οργανώθηκαν μαθήματα στο Moodle 2.4, αξιοποιώντας παράλληλα τα εργαλεία του συστήματος για συνεργατική μάθηση.
Περιλαμβάνει επίσης αποτελέσματα μελέτης που έγινε στη βιβλιογραφία σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, τα συστήματα διαχείρισης μάθησης, τις μεθόδους και στρατηγικές διδασκαλίας.