Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 44-63 από 204
-
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού - Μελέτη περίπτωσης Μήλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Σκοπός Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού στο νησί της Μήλου. Αρχικά, επιχειρεί να αποτυπώσει την υφιστάμενη κατάσταση και παράλληλα να μελετήσει σε βάθος τον ρόλο ... -
Επισκόπηση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας και χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Επιχειρηματικό σχέδιο για spa. Ίδρυση – Λειτουργία – Εγκαταστάσεις. Η ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στο πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής αυτής εργασίας, παρουσιάζεται η αρχή και η εξέλιξη των κέντρων spa, το φαινόμενο «day spa» καθώς και οι κατηγορίες spa που υπάρχουν σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Spa. Στη συνέχεια, παρατίθεται ... -
Επιχειρησιακή στρατηγική για ένα ηλεκτρονικό σύστημα κλινικής διάγνωσης γενετικών συνδρόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Το 2007, το έργο DYSCERNE χρηματοδοτήθηκε από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU DG Sanco), ως πιλοτικό πρόγραμμα που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός δικτύου εμπειρογνωμοσύνης για τις σπάνιες ... -
Εργασιακή ικανοποίηση των ατόμων και απόδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Το θέμα στο οποίο εστιάζει η συγκεκριμένη εργασία σχετίζεται με την εργασιακή ικανοποίηση και την απόδοση των υπαλλήλων, έννοιες οι οποίες αποτελούν αντικείμενα εκτενούς μελέτης τις τελευταίες δεκαετίες αφού είναι απόλυτα ... -
Εφαρμογή και λειτουργία του "έξι σίγμα" (6σ) ως ένα εργαλείο της στρατηγικής διοίκησης σε συνδυασμό και με την εφαρμογή της λιτής διαχείρισης και παραγωγής
(2014-02-24)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως κύριο αντικείμενο έρευνας την παρουσίαση της έννοιας, λειτουργίας και της εφαρμογής της μεθοδολογίας του «Έξι Σίγμα» (6σ) στις σύγχρονες ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και στις ... -
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Εφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει τις προθέσεις, τις στάσεις και τα εμπόδια των καταναλωτών στο να χρησιμοποιήσουν τα Social Media για να επικοινωνήσουν με τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Συνολικά η παρούσα εργασία διακρίνεται σε δυο κύρια μέρη, με το πρώτο να αποτελεί το θεωρητικό της μέρος και το δεύτερο να αποτελεί το ερευνητικό μέρος. Το πρώτο μέρος, αποτελείται συνολικά από τρία κεφάλαια, τα οποία στο ... -
Η balanced scorecard και η εφαρμογή της στην επιχειρησιακή στρατηγική. Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή ως εργαλείο αξιολόγησης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου του Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας (ΠΙΣ) (Balanced Scorecard) μέσα από το αρχικό μοντέλο των Kaplan & Norton (1992). Αρχικά πολλές μελέτες ... -
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ... -
Η ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στην Ελλάδα, με ιδιαίτερη προσέγγιση στον ιαματικό τουρισμό - ευεξίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πορεία του τουρισμού υγείας στην Ελλάδα, μιας μορφής τουρισμού ιδιαίτερα γνωστής στη χώρα. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις μορφές εναλλακτικού τουρισμού, που μπορούν να αναπτυχθούν στη ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ... -
Η εξισορροπημένη αξιολόγηση (balanced scorecard) και η εφαρμογή της σε επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Η εξισορροπημένη αξιολόγηση, γνωστή και ως Balanced scorecard (BSC), είναι μια διαχειριστική μεθοδολογία που αξιολογεί την απόδοση μιας επιχείρησης σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Αντί να εστιάζει αποκλειστικά σε οικονομικά ... -
Η επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρησιακή στρατηγική & οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει και να αποδώσει την εξάπλωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη σημερινή εποχή και ιδίως στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στην παρουσίαση ... -
Η εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ και νευρομάρκετινγκ στα κοινωνικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σε μία κοινωνία που τα συμφέροντα υπερνικούν την ηθική και την αξιοπρέπεια το μάρκετινγκ μπορεί να φανεί μια από τις λύσεις στην άμβλυνση πολλών σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων που μαστίζουν τις σημερινές μας κοινωνίες. ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η μετάβαση από το φυσικό αέριο στο πράσινο υδρογόνο : μια διαδρομή προς τη βιώσιμη ενεργειακή κατανάλωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των δυνατοτήτων μείωσης της κατανάλωσης φυσικού αερίου, μέσω της αύξησης της παραγωγής πράσινου υδρογόνου ως βιώσιμης και ανανεώσιμης εναλλακτικής λύσης. Η ανάλυση θα καλύψει τις ...