Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Αποτελέσματα 16-35 από 198
-
Αναλυτική περιγραφή του συστήματος της ιχνηλασιμότητας
(2007-05-21)Η δυναμική των επιχειρήσεων έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια γρηγορότερα απ’ όσο είχε αλλάξει στη διάρκεια ολόκληρης της μεταπολεμικής εποχής. Η γρήγορη εξέλιξη των ρόλων στην αλυσίδα των αξιών, τα νέα κανάλια διανομής, ... -
Ανασχεδιασμός οργανωσιακών διαδικασιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση
(2003-12-01)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αποδείξει ότι είναι δυνατή και εφικτή η εφαρμογή του ριζικού ανασχεδιασμού των διαδικασιών όχι μόνο στον Ιδιωτικό Τομέα, αλλά και σε ένα τμήμα του Δημοσίου Τομέα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση. ... -
Ανταγωνιστική στρατηγική και ο ρόλος της ΔΟΠ
(2009-11-20)Στόχος της εν λόγω Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάλυση της έννοιας της Ανταγωνιστικής Στρατηγικής για τον κόσμο των επιχειρήσεων και παράλληλα η αποσαφήνιση του ρόλου της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στην απόκτηση ... -
Ανταγωνιστική στρατηγική με την υποστήριξη της διοίκησης ολικής ποιότητας
(2009-11-11)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια μελέτης της ανταγωνιστικής στρατηγικής με την υποστήριξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εργασία διαμορφώνεται σε δυο ενότητες. Η πρώτη είναι η θεωρητική ενότητα όπου γίνεται ... -
Αξιολόγηση του κριτηρίου "ηγεσία" του ευρωπαϊκού μοντέλου επιχειρηματικής τελειότητας
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία είχε σαν σκοπό την αξιολόγηση του κριτηρίου «ηγεσία» του ΕΜΕΤ (Ευρωπαϊκό Μοντέλο Επιχειρηματικής Τελειότητας) σε σχέση με τις υφιστάμενες θεωρίες για την ηγεσία. Για να επιτευχθεί η αξιολόγηση του κριτηρίου ... -
Αξιολόγηση των συμβούλων ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις
(2014-09-16)Η παρούσα διπλωματική διατριβή έχει ως θέμα την αξιολόγηση των συμβούλων ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις και πραγματοποιήθηκε με έρευνα πεδίου. Η δομή της χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρήθηκε ... -
Αποτύπωση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές διοίκησης ολικής ποιότητας
(2011-10-24)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας αυτοκινήτων. ... -
Αποτύπωση των επιχειρηματικών ροών ελληνικών επιχειρήσεων με βάση τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
(2010-07-07)Ο σκοπός της εκπόνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αποτύπωση των επιχειρηματικών ροών υπάρχουσας επιχείρησης σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, χρησιμοποιώντας τη θεωρία και την τεχνολογία ... -
Δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία για τον κατασκευαστικό κλάδο στη Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-11)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια ανάλυση της έννοιας της επιχειρηματικής αριστείας και πως αυτή εφαρμόζεται στον κατασκευαστικό κλάδο παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται εκτενής ανάλυση του πως μια ... -
Δείκτες αποτίμησης της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μέσα στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης μιας σειράς δεικτών ποιότητας (Key Quality Indicators), μέσω της εφαρμογής της μεθοδολογίας Διαχείρισης Κινδύνου Ποιότητας, στο πεδίο των ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ... -
Διαχείριση αλλαγής και διοίκηση ολικής ποιότητας : περιπτώσεις εφαρμογής σε ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις
(2008-02-13)Η αλλαγή είναι ανάγκη, αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Μια αλλαγή μπορεί να είναι σχεδιασμένη ή ξαφνική. Οι λόγοι που ωθούν μια επιχείρηση στην αλλαγή είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας ... -
Διαχείριση λειτουργικού κινδύνου και επιχειρηματική αριστεία
(2008-12-02)Ο λειτουργικός κίνδυνος ενυπάρχει σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, συνήθως είναι απρόβλεπτος και οι επιπτώσεις του μπορεί να είναι εξαιρετικά σημαντικές για μια επιχείρηση και γι’ αυτούς που έχουν έννομο συμφέρον, τις ... -
Διερεύνηση λειτουργίας και βελτίωσης ενός συστήματος ιχνηλασιμότητας σε συσκευαστήριο ζάχαρης
(2013-11-25)Ύστερα από μία θεωρητική εισαγωγή για την ιχνηλασιμότητα προϊόντων, παρουσιάζεται αναλυτικά ο χειρόγραφος τρόπος τήρησης ιχνηλασιμότητας σε ένα συσκευαστήριο ζάχαρης. Στη συνέχεια αναλύεται μία ολοκληρωμένη πρόταση αλλαγής ... -
Διερεύνηση μηχανοστασιακών βλαβών και ISM Code
(2009-11-18)Η εργασία ασχολείται με τις βλάβες των πλοίων, ο οποίες επηρεάζουν την ασφάλεια των πλοίων. Επίσης γίνεται αναφορά στον ISM Code που είναι το διεθνώς αναγνωρισμένο και υποχρεωτικά εφαρμόσιμο πρότυπο ασφάλειας στα πλοία από ... -
Διερευνητική εφαρμογή TQM και ISM στη ναυτιλία - προσέγγιση σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις οι οποίες λειτουργούν κυρίως Φ/Γ πλοία και σχετική ανάλυση ερωτηματολογίων έρευνας
(2012-07-31)Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής εργασίας, είναι να εξετάσει διεξοδικά την εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, τα οποία αποσκοπούν στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και του ISM στις ναυτιλιακές ... -
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις της περιφέρειας : η περίπτωση της Κρήτης
(2004-12-01)Στην παρούσα μελέτη γίνεται προσπάθεια να ερευνηθεί η πολυδιάστατη επιστήμη της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού με βάση τις σημερινές εξελιγμένες αντιλήψεις, που συμβάλλουν στην πρόοδο και στην οικονομική ανάπτυξη της ... -
Διοίκηση διεργασιών: η σχέση της με τα πρότυπα ποιότητας και οι δυνατότητες απεικόνισης των διεργασιών σε λογισμικό περιβάλλον
(2003-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές της διοίκησης διεργασιών καθώς και τη σημασία της για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Αντιπαρατίθεται με κάποια από τα ήδη εφαρμοζόμενα βραβεία ποιότητας ... -
Διοίκηση έργου και διαχείριση ποιότητας: ο ρόλος της ποιότητας στην υποβοήθηση της διοίκησης/διαχείρισης σιδηροδρομικών έργων στην ΕΡΓΑ ΟΣΕ (ΕΡΓΟΣΕ) Α.Ε.
(2004-12-01)Τόσο η Διαχείριση Ποιότητας όσο και η Διοίκηση Έργου αποτελούν δύο γνωστικές περιοχές όπου η κάθε μία έχει τη δική της «γλώσσα» και τις δικές της τεχνικές οι οποίες τις καθιστούν απόλυτα διακριτές. Ωστόσο τα δύο αυτά ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας & μάρκετινγκ
(2008-02-01)Αποτελεί κοινή διαπίστωση, στις μέρες μας, ότι η πολυπλοκότητα της αγοράς έχει αυξηθεί κατακόρυφα και τείνει να συνεχίσει την πορεία αυτή με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό. Οι πιέσεις του περιβάλλοντος ενισχύονται και το αγοραστικό ...