Διοίκηση έργου και διαχείριση ποιότητας: ο ρόλος της ποιότητας στην υποβοήθηση της διοίκησης/διαχείρισης σιδηροδρομικών έργων στην ΕΡΓΑ ΟΣΕ (ΕΡΓΟΣΕ) Α.Ε.
Master Thesis
Συγγραφέας
Μπούσης, Σπυρίδων Χ.
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Σιδηρόδρομοι ; Ελλάδα ; Διοίκηση ολικής ποιότηταςΠερίληψη
Τόσο η Διαχείριση Ποιότητας όσο και η Διοίκηση Έργου αποτελούν δύο γνωστικές περιοχές όπου η κάθε μία έχει τη δική της «γλώσσα» και τις δικές της τεχνικές οι οποίες τις καθιστούν απόλυτα διακριτές. Ωστόσο τα δύο αυτά γνωστικά πεδία συμπληρώνουν το ένα το άλλο και αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα κοινών εννοιών και επιδιώξεων όπως η ικανοποίηση του πελάτη, η δέσμευση της διοίκησης κ.α. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι ο προσδιορισμός της σχέσης μεταξύ της Διοίκησης Έργου και της Διαχείρισης Ποιότητας καθώς και η μελέτη του ρόλου και της σημασίας της Ποιότητας στα έργα κατασκευής (τεχνικά έργα) με έμφαση στα δημόσια έργα. Στους στόχους επίσης, της εργασίας αυτής περιλαμβάνεται η διερεύνηση του ρόλου της Ποιότητας και ειδικότερα των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας στην υποστήριξη και υποβοήθηση της διοίκησης σιδηροδρομικών έργων στην ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε, εταιρείας παροχής υπηρεσιών διοίκησης και διαχείρισης έργου. Η διερεύνηση της σχέσης αυτής πραγματοποιήθηκε με ανασκόπηση της Πολιτικής Ποιότητας και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε καθώς και με ανασκόπηση του συμβατικού πλαισίου της ΕΡΓΟΣΕ.