Browsing Μεταπτυχιακές Διατριβές by Title
Now showing items 9188-9207 of 15279
-
Μ.Ε.Ν. νεογνών: Παράγοντες νεογνικής θνησιμότητας.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-03)Η νεογνική θνησιμότητα αποτελούσε διαχρονικά αντικείμενο μελέτης και παρατηρήσεων. Ο ορισμός της νεογνικής θνησιμότητας εντάσσεται στα πλαίσια περιγραφής του αριθμούν των νεογνικών θανάτων σε νεογνά μικρότερα του ενός έτους ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μentoring - Ο θεσμός του μέντορα: οι αντιλήψεις των αναπληρωτών νηπιαγωγών με 0-5 έτη προϋπηρεσίας για τη χρησιμότητα του θεσμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Τα τελευταία χρόνια η παροχή ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης όπως και ο εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού συστήματος βρίσκονται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Η υποστήριξη και η καθοδήγηση των ... -
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου. Η ... -
Μάθηση βασισμένη στη λύση προβλημάτων σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης
(2011-06-23)Η παρούσα έρευνα βασίζεται στον οιονεί πειραματικό σχεδιασμό, καθώς θέλει να εξετάσει την επίδραση της πειραματικής διαδικασίας στους εκπαιδευόμενους. Ως προς την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας έγινε χρήση ποιοτικών ... -
Μάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
(2012-04-10)Έρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του ... -
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μάρκετινγκ προορισμού : η περίπτωση των Ζαγοροχωρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρακάτω διπλωματική εργασία έγινε η μελέτη του τουριστικού προορισμού Ζαγοροχώρια. Στην μικρή αυτή περιοχή βορειοδυτικά της Ελλάδας βρίσκονται 46 πανέμορφα χωριουδάκια με μια ιδιαίτερη παραδοσιακή αρχιτεκτονική από ... -
Μάρκετινγκ των μουσείων
(2009-11-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να καλύψει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του μουσειακού μάρκετινγκ και να δείξει τη συμβολή του μάρκετινγκ στα επιτυχημένα μουσεία. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής ... -
Μάρκετινγκ υγείας : μελέτη περίπτωσης της κλινικής μιας ημέρας (ΚΜΗ) της Α' παθολογικής - ογκολογικής κλινικής του Ε.Α.Ν.Π. Μεταξά
(2010-02-02)Μελετώντας τη σχετική βιβλιογραφία για τις υπηρεσίες υγείας έγινε εμφανής η ιδιαίτερη αξία της μέτρησης της ικανοποίησης του ασθενούς. Αν και παραδοσιακά όλοι εστιάζονται στο τεχνικό κομμάτι των ιατρικών υπηρεσιών, όλες ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών : η προσύλωση των επιβατών στις ακτοπλοϊκές εταιρείες μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ
(2006-08-10)Μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ, όπου η Ευρωπαϊκή Ένωση επεμβαίνει ορίζοντας τις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να προσαρμόσει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρία στην ως τώρα λειτουργία της, εξετάζεται ο βαθμός ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ...