Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα"
Αποτελέσματα 84-103 από 106
-
Προσδιορισμός λειτουργικού κινδύνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Σε αυτή την μελέτη αναπτύσσεται η έννοια του λειτουργικού κινδύνου κατά κύριο στα τραπεζικά ιδρύματα. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να προσδιοριστούν και να καταγραφούν οι κύριες πηγές του λειτουργικού κινδύνου. ... -
Προσωπικότητα, συναδελφικές σχέσεις και εργασιακή επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη, ασχολήθηκε με το ζήτημα της προσωπικότητας, τις συναδερφικές σχέσεις και την εργασιακή επίδοση και ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στην οργανωσιακή συμπεριφορά ... -
Πως άλλαξε το επιχειρηματικό μοντέλο στην Ελλάδα μετά την πανδημία και τι επιρροή είχε στην ενεργειακή κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία θα αναφερθώ σε 3 διαφορετικά θέματα. Το πρώτο θέμα αφορά το πώς οι επιχειρήσεις αντέδρασαν κατά τη περίοδο της πανδημίας, το δεύτερο τι επιρροή είχε η πανδημία στην ενεργειακή κρίση και τέλος ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Το φαρμακείο ήταν πάντα το όργανο στο οποίο απευθύνεται πρώτα η πλειοψηφία των ασθενών με σκοπό την ενημέρωσή τους για πιθανά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν. Έτσι με τη σειρά αξίζει να επισημανθεί και ο ρόλος του ... -
Στρατηγικές κυκλικής οικονομίας για βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Οι στρατηγικές κυκλικής οικονομίας είναι σημαντικές επειδή δίνουν προτεραιότητα στη διατήρηση των πόρων, μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τονώνουν την οικονομική ανάπτυξη και την καινοτομία, εξοικονομούν χρήματα ... -
Στρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης : Όμιλος Figura
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η ανά χείρας διπλωματική διατριβή με τίτλο: «Στρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της Αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης: Όμιλος Figura» αποσκοπεί δια της παρουσίασης του εγχώριου κλάδου προσφοράς υπηρεσιών αδυνατίσματος και ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία ασχολείται με την μελέτη του Ιατρικού Τουρισμού, σε συνάρτηση με τις αρχές του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και το πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό και να τις ... -
Σύγχρονες μορφές τουρισμού : πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Μέσα στη ροή και την εξέλιξη της κοινωνικής πραγματικότητας αλλά και του σύγχρονου και συνεχώς μεταβαλλόμενου κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντος που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε, συντελούνται αλλαγές στον τρόπο αντίληψης ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και αποδοτικότητα στο νοσηλευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το αντικείμενο της εργασίας ήταν το να εξετάσει την περίπτωση της σύνδεσης της συναισθηματικής νοημοσύνης με την απόδοση των νοσηλευτών. Η έρευνα ήταν ποσοτική και έγινε σε δείγμα 98 νοσηλευτών σε μαιευτήριο στην Αθήνα. ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και εργασιακή ικανοποίηση στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η οργανωσιακή κουλτούρα ενός οργανισμού αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ικανοποίηση, την αποτελεσματικότητα και τη γενικότερη στάση του εργαζόμενου μέσα στην επιχείρηση. Επηρεάζει άμεσα την ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη, προσωπικότητα, αυτοαξιολόγηση και εργασιακή επίδοση : μελέτη περίπτωσης στον δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η εργασία αυτή έχει ως στόχο τη διερεύνηση του επιπέδου της συναισθηματικής νοημοσύνης και της προσωπικότητας σε ένα δείγμα υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε σχέση με την εργασιακή τους επίδοση. Αρχικά γίνεται μια θεωρητική ... -
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας στην υγεία : ποια η άποψη των επαγγελματιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα τελευταία χρόνια, η ποιότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό ανταγωνισμού των περισσότερων υγειονομικών μονάδων. Οι καταναλωτές-ασθενείς, πλέον, ευαισθητοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό αναφορικά με την ποιότητα των ... -
Σχολική ηγεσία και διαχείριση ενεργειακής κρίσης. Απόψεις διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον τρόπο διαχείρισης της ενεργειακής κρίσης στον νομό Τρικάλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία η οποία τιτλοφορεί ως ‘Σχολική ηγεσία και διαχείριση ενεργειακής κρίσης: Απόψεις διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον τρόπο διαχείρισης της ενεργειακής κρίσης στον νομό Τρικάλων’, ... -
Τεχνητή νοημοσύνη & συμβολή αυτής στην 4η βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί να μελετήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη και τη συμβολή αυτής στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Ειδικότερα, μελετάται εκτενώς η τεχνητή νοημοσύνη, τα οφέλη που σχετίζονται μ’ αυτή, καθώς και ... -
Τεχνοοικονομική μελέτη σε νεοφυείς επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε προμελέτη σε 3 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις (3 case studies). Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξουμε πως μια πρωτότυπη ιδέα ή πατέντα δεν αρκεί από μόνη της, για να ... -
Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-22)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής. Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του ... -
Το προσφυγικό και οι επιπτώσεις στη δημόσια υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης του προσφυγικού ζητήματος στη δημόσια υγεία στην Ελλάδα. Η Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια έχει γίνει δέκτης πολλών χιλιάδων προσφύγων ετησίως καθ’όλη τη διάρκεια ... -
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Το ψηφιάκο παιχνίδι και οι δεξιότητες των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Το θέμα της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων που έχουν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στην τάξη. Ειδικότερα, θα μας απασχολήσουν οι απόψεις εκπαιδευτικών, ... -
Τρόποι διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Ο ξενοδοχειακός κλάδος.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους τρόπους και τις στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης των ελληνικών μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του παγκόσμιου ...