Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας
The quality control office in a tertiary general public hospital of Athens
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Γραφείο ποιότητας ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Ικανοποίηση ασθενών ; Πιστοποίηση ; Συνεχιζόμενη εκπαίδευσηΠερίληψη
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής.
Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του Γραφείου Ποιότητας του Νοσοκομείου, ενώ αντλήθηκαν δεδομένα από την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου, καθώς επίσης και από το σύστημα Διαύγεια του υπουργείου Υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω της συνέντευξης απαντήθηκαν θέματα που αφορούσαν την έως τώρα λειτουργία του Γραφείου Ποιότητας και των αποτελεσμάτων της λειτουργίας του, ενώ απαριθμήθηκαν και οι προβλεπόμενοι στόχοι του. Δόθηκαν πληροφορίες για τη δομή και την οργάνωση του Γραφείου Ποιότητας και τους σκοπούς που οφείλει να επιτελεί. Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου και του υπουργείου Υγείας διασαφηνίστηκαν οι αρμοδιότητες που έχουν θεσπιστεί , ενώ ακόμα μελετήθηκε ο ετήσιος απολογισμός του Γραφείου Ποιότητας στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του.
Τέλος, αναλύθηκαν τα εμπόδια που προέκυψαν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καθώς επίσης και το πλάνο για την αντιμετώπιση τους και την επίτευξη ακόμα περισσότερων δράσεων.