Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 11-30 από 76
-
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης
(2008-11-10)Η εργασία αναπτύσσει ένα σύστημα αναφοράς φιλοσοφικών αναζητήσεων περί ηθικής. Παρουσιάζονται τα ευρήματα έρευνας σχετικά με την συμπεριφορά στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο μονάδας φροντίδας αναπαραγωγικής υγείας και φιλοξενίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-27)Δεδομένου ότι ο τουριστικός τομέας αναπαραγωγικής υγείας στην Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και παρουσιάζονται νέες. Το γεγονός ό,τι οι ανάγκες των πελατών ... -
Ερευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων: ανάλυση περίπτωσης
(2004-12-01)Η εργασία παρουσιάζει τη διεξαγωγή Έρευνας για την Τεχνική Υποστήριξη (service) αυτοκινήτων της εταιρείας Peugeot στο συνεργεί των Αδελφών Μοίρη στο Πολύγωνο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε ... -
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ... -
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19) -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
(2008-02-08)To χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από ... -
Η καινοτομία υπό το πρίσμα της λογικής των υπηρεσιών - Services Dominant Logic (SDL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-16)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη μιας σύγχρονης αντίληψη του τομέα των υπηρεσιών με μια ενοποιημένη κατανόηση ως προς τα προϊόντα και τη φύση των οργανισμών, των αγορών και της κοινωνίας. Η βασική της πρόταση ... -
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ... -
Η κατανάλωση πολυτελών αγαθών σε περιβάλλον κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στη σημερινή εποχή, η κοινωνία μαστίζεται από οικονομική κρίση, η οποία κλείνει περίπου μια δεκαετία ύπαρξης, Η οικονομική αυτή κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής των καταναλωτών καθώς και τις περισσότερες ... -
Η οικογενειακή επιχειρηματικότητα και το ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται οι έννοιες της οικογενειακής επιχειρηματικότητας και του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και η εξέλιξη μιας φυσικής οικογενειακής επιχείρησης σε ηλεκτρονική. Η επιχειρηματικότητα ... -
Η ποιότητα των σχέσεων στο μάρκετινγκ και η αντίληψη για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας: η περίπτωση του κλάδου ασφαλιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Με τις αγορές να ωριμάζουν και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο εξερευνούν τρόπους για να αυξήσουν τους δείκτες διατηρησιμότητας των πελατών τους. Αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση ενός ... -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ... -
Η σύγχρονη επιχειρηματική πρωτοβουλία: η περίπτωση της πράσινης επιχειρηματικότητας
(2013-01-23)Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι να συνθέσει και να παρουσιάσει τη νέα τάση των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια η οποία δεν είναι άλλη από το πράσινο «επιχειρείν». Η εργασία αυτή χωρίς να ... -
Ηλεκτρονικό βιβλίο: μελέτη περίπτωσης
(2014-03-18)Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι, στην ραγδαία αναπτυσσόμενη επιστημονικά και τεχνολογικά κοινωνία και οικονομία του εικοστού πρώτου αιώνα, το παρόν και το μέλλον των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών εκτυλίσσεται όχι ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς σε εγχώρια και διεθνή προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στη σημερινή εποχή και ενώ ο κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει διάφορους ρόλους στη ζωή του, το σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε καταναλωτές. Ο καθένας πρέπει να αγοράσει και να καταναλώσει προϊόντα και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό ...