Browsing by Advisor "Σάμψων, Δημήτριος"
Now showing items 1-20 of 99
-
An evaluation framework for Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD): the case of the Learn2Analyze MOOC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη επαγγελματικών ικανοτήτων σε μαζική κλίμακα. Παρ' όλα αυτά, στη βιβλιογραφία αναφέρονται ως αδυναμίες των ΜΑΔΜ, ... -
ASK4Apps : an android market for educational mobile apps
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Defining and comparing digital (micro‐)credentials for learning. A systematic literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Ο κόσμος έχει εισέλθει στην ψηφιακή εποχή και ο τρόπος που μαθαίνουμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει δραστικά. Η παγκόσμια μετάβαση σε μια ψηφιακή οικονομία και κοινωνία απαιτεί την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών ικανοτήτων των ... -
Design and development of an online course for the digital transformation of the school and the cultivation of digital and entrepreneurial skills in education based on the principles of the European Competency Frameworks DigCompEdu and EntreComp
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας σειράς μικρo-μαθημάτων που εστιάζουν στην ανάπτυξη ψηφιακών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων ειδικά προσαρμοσμένων για το εκπαιδευτικό και σχολικό ... -
Design and development of an online course for English Language Teaching based on the Common European Framework of Reference for Languages
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το MOOC «Bridging the Gap: Advancing from B1 to B2» που φιλοξενείται στην πλατφόρμα OpenedX έχει ως στόχο να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους μια σταθερή βάση για την επίτευξη επιπέδου Β2 στην αγγλική γλώσσα. Εστιάζει στην ... -
Evaluation framework for the integration of gamification elements in Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η Παιχνιδοποίηση έχει χρησιμοποιηθεί ως μία επιτυχημένη στρατηγική για την κινητοποίηση και την εμπλοκή των χρηστών σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης, ... -
Instructional design and development of a massive open online course for teacher training on teaching English to preschool
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Τα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, ειδικά τα τελευταία 20 χρόνια, κυρίως λόγω της ευελιξίας, της εύκολης πρόσβασης και της Επιστημονικής αξιοπιστίας που παρέχουν στους εκπαιδευόμενους. ... -
Social tagging evaluation methodologies in technology - enhanced learning
(2012-10-11)Ο στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η εφαρμογή μιας προτεινόμενης Μεθοδολογίας Ανάλυσης Συλλογικού Χαρακτηρισμού, σε μια υπάρχουσα Αποθήκη Μεταδεδομένων Μαθησιακών Αντικειμένων, την «OpenScien ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής βιβλιοθήκης ψηφιακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων διδασκαλίας για την υποστήριξη εκπαιδευτικών κοινοτήτων καλής πρακτικής
(2013-02-20)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αρχικά εντοπίστηκε και μελετήθηκε η ανάγκη για εκπαιδευτικό σχεδιασμό, διατυπώθηκε ο ορισμός του και η μεθοδολογία που ακολουθείται μέσα από τα μοντέλα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την ανάδειξη της γεωκληρονομικής αξίας στην Ελλάδα και την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης με βάση τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός μαζικού ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (Massive Open Online Course-MOOOC), με κύριο αντικείμενο μελέτης την ανάδειξη της γεωκληρονομικής αξίας στην ... -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ικανοτήτων
(2012-09-25)Κατά τα τελευταία χρόνια η διεθνής κοινότητα που ασχολείται με την εκπαίδευση και κυρίως των ενηλίκων, έχει εισάγει ένα νέο όρο γενικότερο και πιο σύνθετο από την γνώση, την Ικανότητα. Ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκαν ... -
Ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημιουργικότητα)
(2012-10-02)Το Ψηφιακό Σχολείο είναι βασικό συστατικό του οράματος του Νέου Σχολείου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και ενέργειες για την ανάπτυξη αυτού έχουν ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος "ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ" στην πλατφόρμα Edunext για νηπιαγωγούς, αρχάριους σε θέματα μουσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός μαζικού ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των νηπιαγωγών στην κατανόηση και εφαρμογή των ρυθμικών μουσικών σχημάτων στην ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος διαχείριση διαπολιτισμικής τάξης : αρχές και μοντέλα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, διδακτικές και παιδαγωγικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) κερδίζουν όλο και αυξανόμενο έδαφος στη δια βίου εκπαίδευση, η οποία στοχεύει στον εξοπλισμό των επαγγελματιών με ένα σύνολο νέων δεξιοτήτων και γνώσεων με στόχο την αποτελεσματική ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος συμπερίληψη στην εκπαίδευση : κατανοώντας τη δυσλεξία, τη ΔΕΠΥ και τον αυτισμό στην τάξη για τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Τα τελευταία χρόνια η πολυμορφία των τάξεων γίνεται όλο και πιο αισθητή, λόγω της συμπεριληπτικής κουλτούρας, η οποία γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί και να εδραιωθεί σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις τάξεις. Η εκπαίδευση ... -
Αναπτύσσοντας ένα πλαίσιο ικανοτήτων βασισμένο στη σχεδιαστική σκέψη για εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η Σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί μια δυναμική διαδικασία και τρόπο σκέψης και δράσης, που συναντάται στο χώρο των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη καινοτομιών και στην επίλυση προβλημάτων. Στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης είναι ... -
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ... -
Αξιολόγηση χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού στην διδασκαλία των μαθηματικών της Α' και Β' τάξης τριθέσιου δημοτικού σχολείου
(2014-06-19)Ο τρόπος διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου έχει παραμείνει σταθερός εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρόλες τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των εκπαιδευτικών τεχνολογιών και ειδικότερα των ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την απόκτηση δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων
(2012-06-27)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διπλός: Πρώτον, ένα σύνολο γεωγραφικά διεσπαρμένων έμπειρων στελεχών και εκπαιδευτών των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση, που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια του Γ’ και Δ’ ΚΠΣ ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την κατάρτιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2012-12-03)Η πρώτη παιδαγωγική παρέμβαση που κάνει ή πιο σωστά οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός (πολλές φορές πριν ακόμη γνωρίσει τους μαθητές του) είναι η οργάνωση του χώρου της τάξης του. Του χώρου που θα φιλοξενήσει αυτόν και ...