Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Digital marketing"
Αποτελέσματα 1-20 από 21
-
Applied digital marketing strategies in the FMCG sector
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ενσωματώνεται στον τομέα Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) καθώς και να διερευνήσει εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν ... -
Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05) -
Digital marketing - H περίπτωση του instagram
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει ... -
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ... -
Strategic management & digital markets: ανάλυση περίπτωσης "ROOF FOR ALL - UNHCR" (Socialab's Project)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Digital καμπάνιας η οποία πραγματοποιήθηκε για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab ΕΠΕ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η μετάβαση από το παραδοσιακό μάρκετινγκ 4p στο ψηφιακό μάρκετινγκ 5p
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)Το σύγχρονο περιβάλλον δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων είναι αρκετά ευμετάβλητο και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο ανταγωνισμό. Τα δύο στοιχεία αυτά καθιστούν την σύγκλιση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών ως ... -
Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του ... -
Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Μελέτη οφέλους για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την χρήση πλατφορμών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών e-business
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν με ελάχιστο κόστος και χωρίς την χρήση εξειδικευμένου τεχνικού ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ σε νοσοκομεία και υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η διεξοδική μελέτη της λειτουργίας των Social Media στον Υγειονομικό Τομέα, είτε ως μέρος της διαφημιστικής προώθησης, είτε ως χρηστικό μέσο για τους εκπροσώπους και τους ... -
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ... -
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...