Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Digital marketing ; BrandingΠερίληψη
Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει και να αναλύσει της έννοιες και στρατηγικές που συνδέονται με αυτούς τους δυο τομείς. Επιπροσθέτως, με βάση συγκεκριμένες επιχειρήσεις να γίνει σύγκριση των στρατηγικών που ακολουθούν εταιρείες τεχνολογίας έναντι μόδας. Αυτό γίνεται με το σκεπτικό να εξεταστεί αν επηρεάζει το γεγονός ότι ο ένας κλάδος έχει γνώσεις τεχνολογίας έναντι του άλλου και σε ποιον τομέα. Για αυτό τον λόγο επιλέχθηκαν δυο εταιρείες γνωστές στους κλάδους τους, η Apple και η H&M. Στο ερευνητικό κομμάτι θα ακολουθήσει μια σύγκριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιο συγκεκριμένα του Facebook, Instagram και θα γίνει σχολιασμός σχετικά με τον τρόπο που αξιοποιούν στρατηγικές. Στο τέλος αναφέρονται τα συμπεράσματα από την μελέτη στο αρχικό ερώτημα που τέθηκε.