Applied digital marketing strategies in the FMCG sector
Master Thesis
Συγγραφέας
Tsiona, Georgia
Τσιώνα, Γεωργία
Ημερομηνία
2023-11-27Επιβλέπων
Zouni, GeorgiaΖούνη, Γεωργία
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Digital marketing strategies ; Digital marketing ; FMCG ; SOSTAC ; L'orealΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ενσωματώνεται στον τομέα Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) καθώς και να διερευνήσει εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε μιαεπιχείρηση. Στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο του σήμερα, η ψηφιοποίηση των εμπορικών λειτουργιών γίνεται όλο και πιο σημαντική για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, αυτή η ιδέα έγινε κρίσιμη για πολλές επιχειρήσεις που προσπαθούσαν να παραμείνουν κερδοφόρες ή βιώσιμες. Δεν είναι περίεργο που ζούμε σε μια ψηφιοποιημένη εποχή και η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ είναι, ή θα έπρεπε να είναι, μεγάλο μέρος της στρατηγικής μιας εταιρείας στην οποία τίθενται μετρήσιμοι στόχοι και επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης πολύτιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο καινοτόμος τρόπος σκέψης, η πελατοκεντρική προσέγγιση επιτρέπει στις επωνυμίες και τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τη βάση καταναλωτών στις συγκεκριμένες αγορές τους, προκειμένου να εκπληρώσουν τους στόχους μάρκετινγκ. Σε αυτή τη διατριβή, κάναμε μια συστηματική βιβλιογραφική ανάλυση για να προσδιορίσουμε τη σημασία της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ σε έναν συγκεκριμένο κλάδο (FCGM), να εντοπίσουμε την προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ και τελικά να προτείνουμε τα εργαλεία που θα βελτιστοποιήσουν την παρουσία των εμπορικών σημάτων και των προϊόντων τους στην αγορά και έτσι τα κέρδη τους.