Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
Digital marketing : the effectiveness of online advertising to the consumers
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Διαδίκτυο ; Διαδικτυακή διαφήμιση ; Παγκόσμιος Ιστός (WWW) ; Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ; Είδη διαδικτυακής διαφήμισης ; Παραδοσιακή διαφήμιση ; Internet ; Digital marketing ; Internet marketing ; Online marketing ; Online advertising ; Internet advertising ; Worldwide Web ; Email ; Online advertising techniques ; Traditional advertisingΠερίληψη
Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του. Επίσης, γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή της online διαφήμισης, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της, οι τόποι προβολής της, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά της και γίνεται και μία σύγκριση μεταξύ παραδοσιακής και διαδικτυακής διαφήμισης. Επιπλέον παρουσιάζονται τα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης αλλά και οι σημαντικότερες τεχνικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Τέλος σε ερευνητικό επίπεδο επιδιώχθηκε η καταγραφή της συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών, μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίων από αυτούς, με σκοπό τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό.