Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ σε νοσοκομεία και υπηρεσίες υγείας
Digital marketing strategies in hospitals and healthcare services
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Healthcare sector ; Medical facility marketing ; Digital marketing ; Social media marketingΠερίληψη
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η διεξοδική μελέτη της λειτουργίας των Social Media στον Υγειονομικό Τομέα, είτε ως μέρος της διαφημιστικής προώθησης, είτε ως χρηστικό μέσο για τους εκπροσώπους και τους εργαζόμενους στην υγεία αλλά και για τα άτομα που ασθενούν. Η προσέγγιση του θέματος αφορά την εστίαση στο marketing ως έννοια αρχικά, και συνεπακόλουθα οι νέες του διαστάσεις ως συνέπεια της τεχνολογικής εξέλιξης και της χρήσης του στον Υγειονομικό Τομέα. Το marketing των ιατρικών ιδρυμάτων, το ψηφιακό marketing, το marketing των μέσων μαζικής δικτύωσης αποτελούν μέρη του συνόλου των χαρακτηριστικών που παρουσιάστηκαν, ενώ άλλο μέρος της μελέτης εξέτασε τις μορφές των social media.
Καθοριστικής σημασίας αποτέλεσε το μέρος της εργασίας που αφορά τα χαρακτηριστικά των social media, καθώς και ο σκοπός τους από τους υγειονομικούς εκπροσώπους και από τα άτομα που ασθενούν. Αυτό αποτέλεσε και το έναυσμα της εν λόγω διπλωματικής εργασίας, δεδομένου του γεγονότος ότι η χρήση τους αποδείχθηκε πως μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στον Υγειονομικό Τομέα. Συμπληρωματικά, ιδιαίτερη μνεία πραγματοποιείται για τη διάδραση των social media με την ηλικιακή ομάδα των λεγόμενων millennials (γενιά Υ). Ο συνδυασμός της ψηφιακής τεχνολογίας και της υγείας έχουν απόλυτη επίδραση στο γενικό πληθυσμό, ο χαρακτήρας της οποίας παρουσιάζεται και αναλύεται διεξοδικώς.